نوکیا 110 4 جی

دو گوشی نوکیا 110 4 جی و نوکیا 105 4 جی با طراحی خاص معرفی شدند

شرکت HDM Global از دو گوشی نوکیا 110 4 جی  و نوکیا 105 4 جی رونمایی کرد. این گوشی‌ها از اتصال 4G پشتیبانی می‌کنند و دارای طراحی زیبایی هستند.

شرکت HDM Global در هر فصل میلیون‌ها گوشی ساده را به بازار عرضه می‌کند که البته بر اساس آمار Counterpoint این میزان برای سه ‌ماهه اول سال میلادی جاری برابر با ۱۱ میلیون دستگاه بوده است. بنابراین؛ این شرکت نقش مهمی در تجارت گوشی‌های غیر هوشمند دارد و تلاش می‌کند تا با افزودن گوشی‌های جدید به خط تولید خود به جذابیت آن بیافزاید. گوشی‌های ساده جدید این شرکت یعنی نوکیا 110 4 جی و نوکیا 105 4 جی در سکوت رسانه‌ای معرفی شدند، اما در هر حال تغییرات مهمی را به خود دیده‌اند.

نوکیا 110 4 جی

Nokia 110 4G و Nokia 105 4G در زمره گوشی‌های ساده قرار می‌گیرند و همانطور که از نامشان مشخص است از اتصال LTE پشتیبانی می‌کنند و این یعنی اینکه از این پس می‌توانید از تماس‌های صوتی با کیفیت بالا در بستر VoLTE لذت ببرید که بدون شک کیفیتی بسیار بهتری از تماس‌های 2G خواهد داشت.

نکته مهم‌تر اینکه می‌توانید از این گوشی‌ها برای سال‌ها استفاده کنید. این جمله را نمی‌توان درباره مدل‌های معرفی شده در سال ۲۰۱۹ گفت زیرا تنها از شبکه نسل دوم پشتیبانی می‌کند و اپراتورها در حال جمع‌آوری شبکه‌های ‌2G و حتی 3G در برخی مناطق هستند.

نوکیا 110 4 جی

نوکیا 110 4 جی

گوشی‌های جدید نوکیا در نسخه‌های تک سیم کارته و دو سیم کارته عرضه خواهند شد و از فرکانس‌های مختلف 4G پشتیبانی خواهند کرد.

اگرچه با دو گوشی ساده و کوچک طرف هستیم، اما به خوبی از پس انجام تماس و پخش موسیقی بر می‌آیند. نوکیا 110 4 جی دو تفاوت مهم با برادر کوچک‌ترش دارد. اولی حضور دوربین در بدنه پشتی گوشی است، البته از آنجایی که در مشخصات رسمی Nokia 110 4G هیچ اشاره‌ای به رزولوشن دوربین نشده است، می‌توان حدس زد که خیلی قوی نیست. نکته دوم حضور جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این گوشی است.

نوکیا 110 4 جی

نسخه 4G گوشی های نوکیا 110 و نوکیا 105 به صفحه نمایش ۱.۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۰ × ۱۶۰ پیکسل مجهز شده‌اند و شاهد به‌کارگیری منوها و نمادهای بزرگ در آن‌ها هستیم. HMD همچنین از “Readout assist” در این گوشی‌ها استفاده کرده است که منوها را با صدای بلند برای کاربر می‌خواند. بدون شک افراد میان‌سال بخشی از جامعه هدف این گوشی‌ها هستند.

نوکیا 110 4 جی / نوکیا 105 4 جی

نوکیا 105 4 جی

در بخش سرگرمی نیز هر دو گوشی از قابلیت پخش موسیقی بهره می‌برند و می‌توان از کارت حافظه microSD با حداکثر ظرفیت ۳۲ گیگابایت در آن‌ها استفاده کرد. همچنین کاربران می‌توانند بدون اتصال هدفون از رادیو FM استفاده کنند. در بخش بالایی این دو گوشی نیز چراغ قوه معروف نوکیا جای گرفته است.

هر دو گوشی به باتری با ظرفیت ۱۰۲۰ میلی‌آمپر مجهز شده‌اند. این میزان برای ۵ ساعت تماس در حالت 4G (کمی بیشتر در حالت 3G و ۱۶ ساعت در حالت 2G) کافی است و در حالت استندبای نیز تا روزها دوام می‌آورد. برای شارژ گوشی نیز می‌توانید از شارژ microUSB قرار گرفته در جعبه استفاده کنید.

نوکیا 105 4 جی

متأسفانه معرفی بدون سر و صدای نوکیا 110 4 جی و نوکیا 105 4 جی سبب شد که اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه آن‌ها منتشر نشود. هرچند مدل ۲۰۱۹ نوکیا 110 حدود ۲۰ دلار قیمت داشت و نوکیا 105 نیز با برچسب قیمتی ۱۵ دلاری عرضه شده بود. بنابراین؛ احتمالاً گوشی‌های نوکیا 110 4 جی و نوکیا 105 4 جی نیز در همین رنج قیمتی عرضه شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*