تیگو ۵ توربو

تیگو ۵ توربو مدیران خودرو در قالب یک نسخه محدود به بازار ایران می‌آید

همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس شرکت مدیران خودرو، خودرو جدید تیگو ۵ توربو پر قالب یک نسخه محدود به بازار ایران عرضه می‌شود.

سال 1400 مصادف با بیستمین سالگرد تاسیس شرکت مدیران خودرو است و این شرکت در نظر دارد جهت بزرگداشت این مهم، مدل محدودی از شاسی بلند محبوب خود تیگو 5 توربو را به بازار عرضه نماید. تیگو 5 توربو خودرویی سریع و چالاک با آپشن‌های به‌روز است که به‌زودی توسط مدیران خودرو به بازار ایران عرضه خواهد شد.

تا پنج سال پیش جای خالی یک شاسی بلند خانوادگی بزرگ و جادار در بین محصولات مدیران خودرو خالی بود و این خلا توسط تیگو 5 مرتفع شد و با توجه به شرایط آن روز بازار و شرایط قسطی و متنوع فروش و قیمت‌گذاری منطقی خیلی سریع جایگاه مناسبی برای خود در بازار ایران باز کرد. فروش بیش از 40 هزار دستگاه از خودرو تیگو 5 در طول پنج سال و همخوانی سایز و جثه ماشین با نیازهای خانواده‌های ایرانی و انتظارهای آنها از یک خودرو شاسی بلند، این خودرو را بیش از پیش محبوب ساخت. از طرفی اقدام به جای شرکت مدیران خودرو مبنی بر انجام به موقع دو فیس لیفت در طول 5 سال حضور این خودرو در بازار ایران نیز نقش مهمی در حفظ محبوبیت این خودرو ایفا کرد. در اولین به‌روزرسانی شرکت مدیران خودرو چراغ‌های جلو خودرو با نمونه جدید تغییر یافت و در فیس لیفت دوم سایز مانیتور خودرو بزرگ‌تر شد و با حذف دکمه‌های تهویه مطبوع خودرو تمامی دکمه‌های سیستم تهویه مطبوع به صورت دیجیتال به داخل مونیتور خودرو افزوده شد که طراحی داخلی خودرو را به‌روز‌تر کرد.

تیگو ۵ توربو با موتور ارتقا یافته در راه بازار

بعد از 5 سال حضور در بازار اینک زمان آن است که شاهد تغییراتی اساسی در سیستم انتقال نیرو خودرو باشیم که این نیاز سبب معرفی خودرو تیگو ۵ توربو شد. این خودرو با استفاده از پلتفرم سابق خودرو تیگو 5، به موتور 1500 سی سی توربو، گیربکس سی وی تی 9 سرعته و فرمان برقی مجهز شده است که احساس رانندگی کاملا سریع و متفاوتی را برای سرنشینان به همراه می‌آورد. همچنین جایگزینی آنتن قدیمی خودرو با آنتن کوسه‌ای، آرم بیستمین سالگرد و مدل محدود تنها تفاوت ظاهری این دو خودرو است.

قیمت و شرایط فروش خودرو تیگو 5 توربو به زودی توسط شرکت مدیران خودرو اعلام می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*