تیگو 5 توربو

تیگو 5 توربو توسط مدیران خودرو معرفی شد+مشخصات و امکانات

مدیران خودرو تیگو 5 توربو را معرفی کرد و قصد دارد آن را به صورت محدود طی چند روز آینده به بازار عرضه کند. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه توربو Tiggo 5 آشنا می‌شویم.

شرکت مدیران خودرو قصد دارد برای بزرگداشت بیستمین سالگرد تاسیس خود تعداد محدودی از خودرو جدید تیگو 5 توربو را به بازار عرضه کند. این کراس اوور محبوب در نسخه توربو سریع‌تر از نسخه معمولی بوده و از آپشن‌های جدیدی نیز بهره می‌برد. خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که مدیران خودرو طی روزهای آینده این کراس اوور چینی مونتاژی بازار ایران را به شکل محدود روانه بازار خواهد کرد.

مشخصات تیگو 5 توربو

شرکت مدیران خودرو برای نسخه توربو Tiggo 5 یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ را در نظر گرفت که می‌تواند قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این کراس اوور محبوب بازار ایران همچنان از سیستم انتقال قدرت CVT بهره می‌برد، اما مهندسان آن را ارتقا داده‌اند و از لحاظ فنی مشابه چری آریزو 6 است. همچنین حالت تعویض دنده مصنوعی در نسخه توربو Tiggo 5 اکنون به 9 سرعت ارتقا یافته است. مدیران خودرو در این نسخه فرمان هیدرولیک را حذف کرده و سیستم فرمان‌پذیری آن را به کمکی برقی ارتقا داده است.

سطح امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو دستخوش تغییر نشده است و احتمالا از همان امکانات نسخه قبلی بهره خواهد برد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کراس اوور می‌توان به تریم داخلی چرم، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری، صندلی برقی راننده، سنسور نور، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، تهویه اتوماتیک دو کاناله، گرمکن صندلی‌های جلو، کروز کنترل و سانروف اشاره کرد.

مقایسه پیشرانه توربو و تنفس طبیعی Tiggo 5

نوع خودروتوربوتنفس طبیعی
تعداد سیلندر44
حجم موتورتوربو 1500 سی‌سی2000 سی‌سی
حداکثر قدرت147 اسب بخار در دور موتور 5500139 اسب بخار در دور موتور 5750
حداکثر گشتاور210 نیوتن‌متر در دور موتور 1750-4000182 نیوتن‌متر در دور موتور 1750-4000

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به شخصه اگه 100 میلیون پول داشته باشم پول پای این ماشین نمیدم
    که شتاب بالای 13 ثانیم تحویل بگیرم!!!