تیگو 8 پرو

خودرو تیگو 8 پرو توسط مدیران خودرو به بازار ایران می‌آید

شرکت مدیران خودرو قصد دارد تیگو 8 پرو را به بازار ایران بیاورد. این شاسی بلند لوکس و مدرن از مشخصات و امکانات خوبی بهره می‌برد.

بنا به اظهار واحد روابط عمومی شرکت مدیران خودرو خودروی تیگو 8 پرو به عنوان لوکس‌ترین محصول شرکت مدیران خودرو طی چند ماه آینده راهی بازار خواهد شد. تیگو 8 پرو اخیرا در بازار چین و سایر بازارهای مهم چون برزیل، روسیه، آمریکای جنوبی و خاورمیانه به عنوان لوکس‌ترین محصول شرکت سازنده معرفی گردیده است.

ویژگی‌ها و مشخصات تیگو 8 پرو

Tiggo 8 Pro یک شاسی بلند لوکس و مدرن است که با اندازه و ابعاد بزرگ و به صورت 7 نفره به بازار ایران عرضه می‌شود که می‌تواند برای خانواده های ایرانی مورد توجه قرار گیرد. این خودرو با داشتن طول 4722 میلی‌متر، عرض 1860 میلی‌متر و ارتفاع 1745 میلی‌متر و فاصله دو محور 2710 میلی‌متر می‌تواند به عنوان یک شاسی بلند میدسایز در کلاس رقابتی هیندای سانتافه، میتسوبیشی اوت لندر و رنو کلئوس قرار بگیرد.

زبان طراحی این خودرو از آخرین و به‌روزترین متد طراحی پیروی می‌کند که حس یک شاسی بلند طراز اول را برای خریداران تداعی می‌کند. جلوپنجره خاص این خودرو  که حالت الماس‌گونه دارد جلوه و پرستیژ خاصی به آن داده است.

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به ایربگ‌های جلو، جانبی، پرده‌ای و مجموعه‌ای از امکانات ایمنی اشاره نمود. همچنین این خودرو دارای امکانات رفاهی چون دوربین 360 درجه اچ دی است و تهویه مطبوع این خودرو دارای فیلتر ان 95 م‌یباشد که از ورود ویروس به کابین خودرو جلوگیری می‌کند.

سال گذشته تنها در بازار کشور چین که تمام مدل‌ها و برندهای خودرویی جهانی به صورت آزادانه فعالیت می‌کنند تیگو 8 موفق به فروش حدود 140.000 دستگاه شد که هم برای سازنده یک رکورد بزرگ بود و هم در این سگمنت قیمتی و کلاسی این تعداد فروش نمایانگر یک محصول موفق بوده است. همچنین از ابتدای عرضه تیگو 8 تاکنون حدود 300 هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*