عرضه گلکسی S21 FE

عرضه گلکسی S21 FE در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

تاکنون اخبار و اطلاعات زیادی از Galaxy S21 FE منتشر شده، اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که عرضه گلکسی S21 FE در وضعیت نامشخصی قرار گرفته است.

گلکسی S20 FE  نه تنها موفقیت بزرگی برای سامسونگ بود بلکه یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سال گذشته به حساب می‌آید . بنابراین؛ جای تعجبی ندارد اگر بگوییم که خیلی از افراد چشم انتظار عرضه نسل جدید آن هستند. متأسفانه گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که ادعا می‌کنند شاید عرضه گلکسی S21 FE به تعویق افتاده و حتی شاهد معرفی آن در سال جاری میلادی نباشیم.

ابتدا کاربری به نام چان در توییتر اعلام کرد که عرضه گلکسی اس ۲۱ اف ای برای حداقل یک ماه به تعویق افتاده است. او سپس گفت که یعنی شاهد عرضه این دستگاه تا پیش از شهریور ماه نخواهیم بود و اگر شرایط بدتر شود، ممکن است سامسونگ از عرضه این دستگاه به طور کلی صرف نظر کند.

باتری، نیمه هادی و هزینه تولید کمی بالاتر از دلایل این اتفاق هستند.

همچنین وی در توییتی دلیل این تصمیم را به باتری، ‌چیپست و هزینه بیشتر مربوط دانست. اگر هنوز در این باره ابهام دارید باید نگاهی به توییت یک لو دهنده چینی دیگر به نام Ice Universe داشته باشید که وضعیت را بهتر توضیح می‌دهد.

 عرضه گلکسی S21 FE

این لو دهنده که برای انتشار اخبار مربوط به سامسونگ معروف است، نه تنها تعویق عرضه گلکسی S21 FE را تائید می‌کند بلکه اعلام کرده که مشکل باتری به دلیل کمبود  منابع نیست. در واقع؛ نمونه‌های موجود با استانداردهای جدید Galaxy S21 FE همخوانی ندارند.

در چند وقت اخیر اخبار زیادی در رابطه با گوشی جدید سامسونگ منتشر شده است؛ از رندرها گرفته تا نتایج بنچمارک و حتی قیمت این دستگاه و تأخیر در عرضه گلکسی S21 FE می‌تواند سبب ناراحتی طرفداران این دستگاه باشد. اما نکته مهم‌تر این است که حتی ممکن است به طور کلی شاهد عرضه این گوشی در سال جاری نباشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. او یس خیالم راحت شد❤🤩

  2. خوشمان امد یه گوشی درست حسابی

  3. سلام، خب خوبه پس سر موقع میاد این گوشی، حالا بیادو ببنیم چه گوشی ازاب درمیاد، و اینکه قیمتش چطوریه ووارزش خرید داره یا نه

  4. آخيش خیالمان راحت شد 🙂
    البته ما که دستمون نمیرسه مبارک خریداران آینده اش :)))))