نمایش پست اینستاگرام

الگوریتم نمایش پست اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

مدیر اینستاگرام توضیحاتی را در خصوص الگوریتم نمایش پست اینستاگرام ارائه کرده است که خبر از پیچیدگی نحوه کار Instagram می‌دهد.

آدام ماسری، مدیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در جدیدترین مصاحبه خود توضیحاتی را در ارتباط با الگوریتم نمایش پست اینستاگرام ارائه کرده است. به احتمال فراوان هدف وی از ارائه این توضیحات نقض کردن شایعاتی بوده است که در مدت اخیر در رابطه با اینستاگرام منتشر شده است. در این شایعات آمده است که اینستاگرام بعضی از پست‌ها را از روی قصد و غرض رد یا مخفی می‌کند که به گفته مدیر اینستاگرام این مسئله کاملا اشتباه است.

بر اساس اظهارات مدیر اینستاگرام، این شبکه اجتماعی برای آن چیزی که شما در اینستاگرام مشاهده می‌کنید، سیگنال‌های بسیاری را مورد استفاده قرار می‌دهد و برای انجام این کار تنها به استفاده از یک الگو بسنده نمی‌کند. با توجه به این اظهارات می‌توان پی‌برد که نحوه کار اینستاگرام چندان هم آسان نیست و دارای پیچیدگی‌های مخصوص به خود است.

آدام ماسری در ادامه بیان کرد که البته اینستاگرام وظیفه دارد تا در رابطه با علت کاهش محتوا و نحوه ارسال سرویس، توضیحات دقیق‌تری را ارائه دهد. یکی از مهم‌ترین رازهایی که در رابطه با اینستاگرام به تازگی افشا شده است،‌ این است که بیشتر فالوورهای شما از دیدن پست‌های شما محروم می‌شوند، چرا که که اکثر فعالان اینستاگرام، تنها قسمت کمی از پست‌های تازه منتشر شده را ملاحظه می‌کنند.

الگوریتم نمایش پست اینستاگرام

آشنایی بیشتر با چگونگی کارکرد اینستاگرام نکته بسیار خوبی است. ماسری اظهار کرد که اینستاگرام برای تعیین آن چیزی که شما شاهد آن هستید از فرآیندها، الگوها و طبقه‌بندی‌های بسیاری استفاده می‌کند که هر یک از هدف خاصی پیروی می‌کنند. مدیر اینستاگرام در ادامه توضیحاتی را در ارتباط با معیارهایی که این شبکه اجتماعی از آن‌ها برای نمایش خبرمایه خود استفاده می‌کند ارائه کرد.

مهم‌ترین سیگنال‌های اینستاگرام

اطلاعات پست منتشر شده (Information about the post)

اطلاعات فردی که پست کرده است (Information about the person who posted)

فعالیت شما (Your activity)

سابقه تعامل شما با کسی (Your history of intereacting with someone)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*