بازی افسانه زلدا

E3 2021: تریلر نسخه جدید بازی افسانه زلدا را تماشا کنید

شرکت نینتندو در جریان رویداد E3 2021، تریلر نسخه جدید بازی افسانه زلدا را که به‌ عنوان دنباله Breath of the Wild شناخته می‌شود نمایش داد.

نینتندو بخشی از کنفرانس‌اش را در E3 امسال به بازی افسانه زلدا اختصاص داد. شرکت نینتندو علاوه‌بر رونمایی از تریلر و جزئیات جدیدی از این بازی موردانتظار که با نام کامل 2 The Legend of Zelda: Breath of the Wild شناخته می‌شود، تأیید کرد که انتظار می‌رود این عنوان در سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

طبق گفته‌های ایجی آئونوما (Eiji Aonuma) تهیه‌کننده نسخه جدید بازی افسانه زلدا، بخش اعظمی از Breath of the Wild 2 در آسمان جریان خواهد داشت و به نظر می‌رسد قرار است تغییرات جالبی را در روند گیم‌پلی شاهد باشیم. در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه و چشم‌نواز را تماشا کنید.

بازی 2 The Legend of Zelda: Breath of the Wild ابتدا در E3 سال ۲۰۱۹ معرفی شد اما در آن زمان اطلاعات خاصی از این عنوان در دسترس نبود. به نظر می‌رسد در جدیدترین قسمت از بازی افسانه زلدا، با داستان جدی‌تر و نسبتاً تاریک‌تری مواجه خواهیم بود که می‌تواند طرفداران قدیمی این سری محبوب را کنجکاو کند. همچنین در تریلر منتشرشده از این بازی، موسیقی نسخه اول نفس وحش (Breath of the Wild) به گوش می‌رسد که در نوع خود جالب توجه است.

پیش‌فروش بازی افسانه زلدا: نفس وحش ۲ هم‌اکنون در برخی از فروشگاه‌ها آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه عادی این عنوان را به قیمت ۶۰ دلار پیش‌خرید کنند. امسال ۳۵امین سالگرد این سری پرطرفدار است و نینتندو به منظور قدردانی از مخاطبین همیشگی‌اش، با چند بازی خاطره‌انگیز به استقبال این جشن بزرگ می‌رود. نسخه ریمستر بازی Legend of Zelda: Skyward Sword که جزو آثار کنسول Wii به حساب می‌آید، یکی از این عناوین است که در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد.

علاوه‌بر این موارد، نینتندو در E3 2021 از کنسول دستی کلاسیک و کوچکی به نام Game & Watch رونمایی کرد. این کنسول دستی قرار است در ماه نوامبر سال جاری به همراه سه نسخه از سری افسانه زلدا عرضه شود. دی‌ال‌سی Hyrule Warriors هم در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۸ خرداد ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد تا هواداران سری Legend of Zelda، یکی از زلدایی‌ترین سال‌هایشان را تجربه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*