با لایتز فون 1 آشنا شوید؛ یک گوشی پرچمدار از برند لایکا

لایکا (Leica) نخستین گوشی هوشمند خود را با نام لایتز فون 1 – Leitz Phone 1 در بازار موبایل ژاپن عرضه کرد. این دستگاه، اشتراکات زیادی با یکی از گوشی‌های جدید شارپ دارد.

سخت افزارهای داخلی لایتز فون 1 مشابه شارپ AQUOS R6 هستند. در واقع، این یک گوشی ری‌برند شده است و تنها تفاوت را باید در طراحی ماژول دوربین آن جستجو کنیم.

مشخصات لایکا لایتز فون 1

این دیوایس برای نمایش محتوا از یک پنل 6.6 اینچی IGZO OLED با رزولوشن 2730 در 1260 پیکسل و نرخ رفرش تطبیق‌پذیر 240 هرتز استفاده می‌کند.

یکی از نکات برجسته در فهرست مشخصات گوشی، سنسور دوربین 1 اینچی در پنل عقب است. درباره یک دوربین 20 مگاپیکسلی صحبت می‌کنیم که گشودگی دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی 19 میلی‌متری دارد. در جلو نیز یک دوربین سلفی 12.6 مگاپیکسلی گنجانده شده است.

تراشه اسنپدراگون 888 در این گوشی پرچمدار با 12 گیگ رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. البته فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت microSD قابلیت افزایش هم دارد.

گوشی لایکا با سیستم عامل اندروید 11 و یک رابط کاربری سفارشی کار می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و تاییدیه IP68 برای مقاومت نسبت به آب و غبار، دیگر مشخصات آن محسوب می‌شوند.

پیش‌فروش این محصول در ژاپن آغاز شده و قیمت آن معادل 1700 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*