فروش ریلمی واچ 2 پرو

فروش ریلمی واچ 2 و واچ 2 پرو در بازارهای جهانی با قیمت رقابتی

به تازگی فروش ریلمی واچ 2 و واچ 2 پرو در اروپا آغاز شد. پیش‌تر Realme Watch 2 Pro در مالزی معرفی شده بود؛ اما مدل معمولی برای اولین بار در خارج از چین خودنمایی کرد.

طراحی هر دو ساعت هوشمند، برگرفته از ریلمی واچ است که سال گذشته وارد بازار شد. ریلمی واچ 2 با قیمت 55 یورو (67 دلار) به فروش می‌رسد و قیمت مدل پرو، 75 یورو (91 دلار) است. تفاوت آن‌ها را باید در اندازه صفحه نمایش، باتری و چند ویژگی دیگر جستجو کنیم.

مشخصات ریلمی واچ 2 و واچ 2 پرو

مدل Pro دارای صفحه نمایش 1.75 اینچی با وضوح 385 در 320 پیکسل است. ریلمی واچ 2 اما برای افرادی طراحی شده که یک ساعت هوشمند کوچک‌تر و کامپکت می‌خواهند؛ چرا که صفحه نمایش 1.4 اینچی با رزولوشن 320 در 320 است. البته حداکثر روشنایی هر دوی آن‌ها به 600 نیت می‌رسد.

باتری ریلمی واچ 2 پرو هم بزرگ‌تر و 390 میلی‌آمپر ساعتی است. با وجود سایز و روشنایی بیشتر صفحه نمایش، این باتری در هر بار شارژ تا 14 روز کار می‌کند؛ در حالی که زمان آماده به کار مدل معمولی، 12 روز است.

دیگر برتری Watch 2 Pro به سیستم ماهواره‌ی دوگانه‌ی آن (GPS+glonass) مربوط می‌شود. این در حالی است که Watch 2 از GPS پشتیبانی نمی‌کند.

فروش ریلمی واچ 2 پرو

از ویژگی‌های مشترک هر دو گجت باید به تاییدیه ضد آب IP68 و امکاناتی مانند سنسور اپتیکال ضربان قلب و قابلیت پایش اکسیژن خون اشاره کنیم.

نظارت روی چرخه خواب، گام‌شمار، کالری‌شمار و سایر امکانات سلامت‌سنجی هم در این دو اسمارت واچ یافت می‌شوند. همه این‌ها را به پشتیبانی از 90 حالت ورزشی؛ از جمله دویدن، پیاده‌روی، فوتبال، بسکتبال، بدمینتون و طناب‌زنی اضافه کنید.

ناگفته نماند که ریلمی واچ 2 تنها در رنگ خاکستری به فروش می‌رسد؛ اما مدل پرو رنگ نقره‌ای هم دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی خوش قیمت و عالی 🥰