لنز

کاربران 33 میلیون دقیقه از برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری را در لنز دیدند

کاربران در بازه زمانی 7 تا 26 خرداد 1400 حدود 33 میلیون دقیقه از برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری را در اپلیکیشن لنز ایرانسل تماشا کردند.

اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل همزمان با شروع برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری طی بازه 7 تا 26 خرداد 1400 برای 7 کاندیدای این انتخابات هفت شبکه اختصاصی 24 ساعته به همراه شبکه ویژه ریاست جمهوری را راه‌اندازی کرد. در این دوره 4 مناظره اختصاصی و پوشش ۱۰۰ درصدی 3 مناظره سراسری کاندیداها که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی تهیه شده بود در این اپلیکیشن برای کاربران پخش شد. همچنین اپلیکیشن لنز بیش از ۲ هزار محتوای تولیدی را نیز برای کاربران پخش کرد. اپلیکیشن لنز طی همکاری با خبرگزاری فارس توانست برنامه‌های انتخاباتی این خبرگزاری را نیز به کاربران خود ارائه دهد.

تماشای 33 میلیون دقیقه برنامه‌های انتخاباتی از لنز

لنز

بر اساس آمارها، کاربران 33 میلیون دقیقه از برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری را در اپلیکیشن لنز ایرانسل تماشا کردند که برای اطلاع‌رسانی از این برنامه‌ها برای مشترکان ایرانسل پیامک و به مشترکان لنز نوتیفیکیشن ارسال شده بود. همچنین در بازه 7 تا 26 خرداد شبکه اختصاصی آقای رئیسی، رئیس جمهور منتخب با بیشترین میزان استقبال از سوی مخاطبان آمار ۲ میلیون و ۸ هزار و ۸۱۳ دقیقه را به ثبت رساند. شبکه اختصاصی کاندیداهای دیگر به ترتیب آقایان جلیلی یک میلیون و ۸۴۹ هزار و ۲۴۷ دقیقه، رضایی یک میلیون و ۷۴۸ هزار و ۷۲۸ دقیقه، همتی ۷۰۴ هزار و ۶۰۳ دقیقه، زاکانی ۴۹۴ هزار و ۸۱۹ دقیقه، قاضی‌زاده‌ هاشمی ۴۱۱ هزار و ۴۱۴ دقیقه و مهرعلیزاده ۳۵۶ هزار و ۴۸۲ دقیقه توسط کاربران مشاهده شدند.

محتواهایی که از کانال ویژه برنامه انتخابات ریاست جمهوری پخش شد نیز ۶ میلیون و ۵۱ هزار و ۶۱۹ دقیقه و شبکه انتخاباتی آرا نیز آمار تماشای ۳ میلیون و ۷۳ هزار و ۵۰۸ دقیقه را به ثبت رساند. همچنین مناظره‌های اختصاصی لنز نظیر مناظره مهدی مطهرنیا با ابوالفضل ظهره‌وند، محمد نمازی با سید محمد حسینی، عباس سلیمی‌نمین با علی تاجرنیا و محمد عطریانفر با ناصر ایمانی در این بازه برای کاربران پخش شد که به شکل متوسط هر کدام بیش از نیم میلیون دقیقه مشاهده شدند.

طبق اعلام ایرانسل، هر یک از سه مناظره اصلی سیزدهمین دوره کاندیداهای ریاست جمهوری که توسط صدا و سیما تهیه و پخش گردید نیز بیش از ۳ میلیون دقیقه توسط کاربران لنز تماشا شد. برنامه‌های انتخاباتی تولید شده توسط شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که به شکل مستقیم از لنز برای کاربران پخش شد نیز آمار تماشا ۵ میلیون و ۷۱ هزار و ۷۴۴ دقیقه را به ثبت رساندند. در بازه زمانی 7 تا 26 خرداد 1400 حدود 1 میلیون کاربر یکتا از اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز برای تماشا و پیگیری برنامه‌های انتخاباتی کاندیداها استفاده کردند.

گفتنی است کاربران در اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی ایرانسل می‌توانند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم برنامه‌های ورزشی، پادکست، کتاب‌های صوتی و آلبوم‌های جدید موسیقی بهره‌مند شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*