رفع مشکل بلاک شدن

آموزش رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام

اگر اینستاگرام حساب کاربری شما را بلاک کرده است و شما به دنبال رفع مشکل بلاک شدن هستید در این مطلب با روش انجام این کار آشنا می‌شوید.

اینستاگرام هم‌اکنون سعی دارد که از طریق وضع قوانین سفت و سخت، امنیت برنامه خود را بالا ببرد. یکی از کارهایی که اینستاگرام در این راستا انجام می‌دهد بلاک کردن موقت یا دائمی حساب‌های کاربری است. در حقیقت هر زمانی که افراد اقداماتی بر خلاف قوانین اینستاگرام انجام دهند، این شبکه اجتماعی آن را تشخیص می‌دهد و سریعا حساب را می‌بندد و تا زمانی که حساب شخص به صورت کامل پاک نشود همچنان مسدود باقی می‌ماند.

اینستاگرام برای بلاک کردن حساب‌ها از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها بلاک شدن موقت است که با ارسال پیام Your Account Has Been Temporarily Bloked به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شود. بلاک موقت خیلی جای نگرانی ندارد، زیرا تنها با طی کردن چند مرحله برطرف می‌شود.

علت اصلی بلاک شدن به صورت موقت انجام کارهای زیاد و مشکوک در یک مدت زمان کوتاه است که باعث می‌شود اینستاگرام شما را یک ربات تشخیص دهد. برای نمونه‌ای از این اقدامات می‌توان به ارسال کامنت بیش از حد مجاز، ارسال پست‌های متعدد، فالو و آنفالوهای مکرر و زیاد در بازه زمانی کوتاه و لایک کردن بیش از حد مجاز اشاره کرد.

نحوه رفع مشکل بلاک شدن موقتی توسط اینستاگرام

بلاک کردن به صورت موقت رایج‌ترین روشی است که اینستاگرام از آن برای بستن حساب‌های کاربری استفاده می‌کند. اینستاگرام بلاک موقت را معمولا با ارسال یک پیام مخصوص به کاربر مد نظر اطلاع رسانی می‌کند و در پیام برای خروج از بلاک موقت بازه زمانی که معمولا 24 است مشخص می‌شود. البته ممکن است که این مدت زمان از 24 ساعت بیشتر شود و چند روز یا چند هفته باشد.

بعضی اوقات در پیامی که اینستاگرام برای کاربر ارسال می‌کند به بازه زمانی مشخصی اشاره نشده است که در این صورت برای رفع مشکل بلاک موقت باید از طریق زیر اقدام کرد.

1- از آنجایی که این نوع از مسدودسازی موقتی است معمولا بعد از سپری شدن بازه زمانی که در پیام به آن اشاره شده است برطرف می‌شود و کاربر می‌تواند صبر کند تا بازه زمانی تعیین تمام شود.

2- همچنین از آنجایی که شما با انجام فعالیت مدن ظر مجددا با پیام خطا مواجه می‌شوید، در صورت موجود بودن گزینه Tell us، می‌توانید با انتخاب این گزینه بلاک موقت را به اینستاگرام اطلاع‌رسانی کنید و از آنها درخواست کنید که مشکل را برطرف کند.

رفع مشکل بلاک شدن

بعض از اوقات گزینه ‌Tell us در ارور Your Account Has Temprorarily وجود ندارد یا این که در پیام به بازه زمانی مشخصی در جهت خروج از بلاک موقت اشاره نشده است که در شرایط این چنینی برای رفع مشکل بلاک شدن باید فرآیندی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد را به صورت کامل طی کنید.

بعضی از اوقات ممکن است در پیامی که تحت عنوان بلاک موقت برای شما ارسال می‌شود بازه زمانی مشخصی به منظور خروج از مشکل تعیین نشده باشد یا گزینه Tell us در پیام وجود نداشته باشد. در این صورت و از آنجایی که مدت زمان طول کشیدن بلاک مشخص نیست،‌ شما باید اقدام به ارسال دستی درخواست رفع بلاک کنید. برای انجام این کار شما باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1- ابتدا باید به صفحه اصلی اینستاگرام ورود پیدا کنید و پس از آن روی سه خط موجود در بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید.

رفع مشکل بلاک شدن

2- پس از انجام این کار چند گزینه برای شما به نمایش در می‌آید که باید از میان آن‌ها روی گزینه Settings بزنید تا به این وسیله به صفحه تنظیمات اینستاگرام وارد شوید.

رفع مشکل بلاک شدن

 

3- هم‌اکنون باید در جهت خروج از بلاک به منو Help وارد شوید.

رفع مشکل بلاک شدن

4- پس از ورود به این منو با چند گزینه مواجه می‌شوید که باید از میان آن‌ها به منظور ارسال گزارشی برای اینستاگرام گزینه ‌Report a Problem را لمس کنید.

رفع مشکل بلاک شدن

2- بلاک شدن دائمی توسط اینستاگرام

اینستاگرام مسدودسازی حساب کاربری را به صورتی دائمی نیز انجام می‌دهد که در چنین شرایطی کاربر دیگر نمی‌تواند مشکل را برطرف کند یا برای رفع آن باید مراحل سختی را سپری کند.

اینستاگرام تنها زمانی حساب کاربری شما را به صورت دائم مسدود می‌کند که بر خلاف قوانین آن عمل کرده باشید. علاوه بر این زمانی که حساب کاربری شما چندین مرتبه به صورتی موقتی و پشت سر هم بلاک شود یا سایر کاربران، حساب کاربری متعلق به شما را ریپورت کنند، ممکن است که اینستاگرام حساب شما را به صورت دائم ببندد.

روش خروج از بلاک دائمی

دلایل بلاک شدن دائمی توسط اینستاگرام به شرح زیر است:

الف) ریپورت شدن توسط کاربران دیگر

ب) بلاک شدن موقتی به صورت پشت سر هم

پ) نقض قوانین اینستاگرام

به منظور خروج از این ارور باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1- اگر اینستاگرام شما را به صورت دائمی بلاک کرده باشد، شما با پیام account has been disabled for violating our terms مواجه می‌شوید. در شرایط این‌چنینی باید برای رفع مشکل بلاک شدن روی گزینه Learn more که در پیام ارسال شده برای شما وجود دارد بزنید.

رفع مشکل بلاک شدن

2- پس از انتخاب گزینه مذکور شما به صفحه جدید وارد می‌شوید که در آن باید لینک ‌Let us know را لمس کنید تا بدین وسیله بتوانید فرآیند مربوط به خروج از این مشکل را طی کنید.

رفع مشکل بلاک شدن

3- پس از انجام مراحل بالا شما باید بیزینسی بودن با نبودن حساب کاربری خود را مشخص کنید. اگر حساب شما بیزینسی است رو گزینه Yes بزنید.

رفع مشکل بلاک شدن

4- هم‌اکنون از شما تقاضای اطلاعات تازه‌ای می‌شود که به شرح زیر است:

الف) نام

ب) نام کاربری

پ) آدرس ایمیل

ت) کشور محل سکونت

پس از ورود اطلاعاتی که از شما خواسته شده است باید گزینه Send را انتخاب کرده تا بدین وسیله آن‌ها تأیید شوند.

5- پس از انجام مرحله بالا ایمیلی از سوی اینستاگرام برای شما فرستاده می‌شود و در آن از شما تقاضا می‌شود که یک متنی را به صورت دستی روی کاغذ نوشته و کدی که همراه ایمیل برای شما ارسال شده را در نوشته خود وارد کنید و سپس برای آن‌ها بفرستید. پس از انجام این کار اینستاگرام به بررسی اطلاعات شما پرداخته و در رابطه با خارج کردن شما از بلاک دائم تصمیم‌ می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*