گلکسی ام 32

سامسونگ از گلکسی ام 32 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری رونمایی کرد

گوشی گلکسی ام 32 سامسونگ – Galaxy M32 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات از راه رسید. گلکسی M32 همچنین از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ از گوشی گلکسی ام 32 برای بازار هند پرده‌برداری کرد. این گوشی یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپری را در خود جای داده است و از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و تراشه مدیاتک هلیو G80 بهره می‌برد.

گلکسی ام 32

در بخش جلویی دستگاه یک ناچ قطره طور قرار گرفته که میزبان یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. نمایشگر عضو جدید سری M سامسونگ دارای رزولوشن +FHD است و حداکثر روشنایی آن نیز به ۸۰۰ نیت می‌رسد. همچنین؛ در بدنه کناری سمت راست گوشی دکمه پاور قرار گرفته است که می‌توان از آن به عنوان حسگر اثر انگشت نیز استفاده کرد.

در بدنه پشتی گلکسی ام 32 دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار  یک حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و سنجش عمق قرار گرفته است.

گلکسی ام 32

در گوشی سامسونگ گلکسی M32 تراشه هلیو G80 در کنار ۴ یا ۶ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قرار گرفته است. کاربران همچنین می‌توانند در صورت نیاز با استفاده از کارت حافظه این میزان را افزایش دهند.

در بخش نرم‌افزار نیز شاهد حضور اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.1 هستیم. باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری Galaxy M32 از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند اما متأسفانه تنها یک شارژر ۱۵ وات در جعبه گوشی قرار گرفته است. از دیگر مشخصات ام 32 می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و بلوتوث ۵ اشاره کرد.

گلکسی ام 32

گلکسی ام 32 در دو رنگ سیاه و آبی عرضه خواهد شد. نسخه ۴/۶۴ گیگ این گوشی حدود ۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و نسخه ۶/۱۲۸ گیگ نیز با برچسب قیمتی ۲۳۰ دلاری روانه بازار خواهد شد. این گوشی از 7 تیر ماه در دسترس خواهد بود.