گوشی های سری نوا ۹

هواوی به زودی از گوشی های سری نوا ۹ رونمایی می‌کند

اخبار منتشر شده نشان می دهد گوشی های سری نوا ۹ هواوی – Huawei Nova 9 به زودی با ظاهری شبیه به سری پی ۵۰ و دوربین دو حلقه‌ای عرضه می‌شوند.

اواخر سال ۲۰۲۰ بود که هواوی از گوشی‌های خانواده نوا ۸ خود رونمایی کرد. بسیاری از وبلاگ‌نویس‌های چینی ادعا می‌کنند که این شرکت هم اکنون در حال توسعه گوشی های سری نوا ۹ است و احتمالاً به زودی (بین ماه آگوست و اکتبر) از آن‌ها رونمایی خواهد کرد.

از نظر مشخصات فنی و طراحی ظاهری شباهت زیادی بین خانواده Nova 9 با Nova 8 وجود دارد. نوا ۸ از یک ماژول دوربین بیضی شکل روی قاب پشتی خود استفاده می‌کرد که دوربین اصلی در بالا قرار داشت و سایر دوربین‌ها در زیر آن حضور داشتند.

این احتمال وجود دارد که نوا ۹ از ماژول دوربین دو حلقه‌ای، شبیه به آنچه قرار است در گوشی هواوی پی ۵۰ ببینیم، استفاده کند. درست مثل نوا ۸، در حلقه بالایی دوربین اصلی و در حلقه پایین سایر لنزها به همراه یک فلاش LED حضور دارد.

اطلاعات فاش شده در ماه‌های گذشته نشان می‌دهد که نسخه اصلی این خانواده به تراشه Kirin 990E مجهز خواهد بود. این همان تراشه‌ای است که زیر قاب گوشی Mate 40E 5G نیز حضور دارد. اگرچه به خاطر مشکل جهانی کمبود تراشه، هواوی از مدل 4G این تراشه در زیر قاب گوشی‌های میان‌رده جدید خود استفاده خواهد کرد. به عبارت دیگر، گوشی های سری نوا ۹ از شبکه 5G پشتیبانی نخواهند کرد.

اما علاوه بر گوشی‌های این سری، هواوی روی توسعه سری پی ۵۰ نیز کار می‌کند. بر اساس آخرین گزارش‌ها، این خانواده با سه عضو به نام‌های پی ۵۰، پی ۵۰ پرو و پی ۵۰ پرو پلاس در ماه جولای یا آگوست رونمایی می‌شود که همگی به تراشه ۵ نانومتری Kirin 9000 مجهز هستند. بنابراین خبر خوب برای طرفداران هواوی اینکه طی هفته‌های آینده باید منتظر رونمایی از گوشی‌های متنوع این دو خانواده باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*