تیگو 8 پرو

مدیران خودرو تیگو 8 پرو را با چه امکاناتی به بازار عرضه خواهد کرد؟

تیگو 8 پرو به عنوان لوکس‌ترین محصول مدیران خودرو به‌زودی معرفی و روانه بازار خواهد شد. اما این کراس اوور چینی لوکس با چه مشخصاتی به بازار عرضه می‌شود؟

لوکس‌ترین محصول مدیران خودرو، تیگو 8 پرو پس از مدت‌ها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور می‌شود و به زودی یعنی طی چند ماه آینده رونمایی این خودرو برای عرضه در بازار ایران صورت خواهد گرفت.

مشخصات تیگو 8 پرو

به لحاظ فنی تیگو 8 پرو از یک موتور 2 لیتری توربو به قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر و گیربکس 9 سرعته بهره می‌برد. همچنین یک موتور 1.6 لیتری TGDI با قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر توان لازم را در اختیار این شاسی بلند 7 نفره خانوادگی با طولی بیش از 4.7 متر قرار می‌دهد.

مدیران خودرو تجربه موفقی را با عرضه تیگو 7 برای رقابت با کراس اوورهای کره‌ای آغاز کرد و به سرعت تیگو 7 به عنوان محصولی شناخته شده موقعیت خود را در بازار تثبیت نمود. حال Tiggo 8 Pro به عنوان برادر بزرگتر از راه می‌رسد تا با شاسی بلندهای خانوادگی چون هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوت لندر و… به رقابت بپردازد.

کراس اوور Tiggo 8 Pro به لحاظ رفاهی و ایمنی نیز آپشن‌های قابل توجهی دارد. رادار نقطه کور، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم ضد لغزش، کنترل در سربالایی و پائینی، 6 عدد ایربگ ( جلو، جانبی، پرده‌ای و…) از جمله امکانات مهم ایمنی این خودرو است.

به لحاظ رفاهی نیز این خودرو دارای امکاناتی چون سقف پاناروما، دوربین 360 اچ دی (با کیفیت بسیار بالا)، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی و سیستم گرمایش است. همچنین این خودرو دارای کول باکس و قابلیت باز شدن برقی صندوق عقب با حرکت پا بوده که از تیگو 8 پرو یک شاسی بلند مجهز می‌سازد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران خودرو برای لوکس‌ترین محصول خود گارانتی خاص و خدمات ویژه‌ای را در نظر خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. همین رنگش هست ؟ چقدر خوشگله

  2. مدل گوشیه مگه 😕😕

  3. جیلی در چین خیلی بالاتر هست از چری یکم اطلاعاتتون رو بالا ببرین، جیلی در حال حاضر صاحب کمپانی ولوو هست ،کلا ماشین های چینی کشور از بی کیفیت ترین کمپانی های چینه ،فقط بخاطر قیمت ارزان مشتری زیادی داره

  4. رقابت با سانتافه و میتسوبیشی؟ 😁

  5. مگه ایفونه که پرو داره 😂😂