خرید آنلاین سیم کارت ایرانسل

امکان خرید آنلاین سیم کارت ایرانسل از طریق اپلیکیشن‌های بانکی فراهم شد

امکان خرید آنلاین سیم کارت ایرانسل از طریق اپلیکیشن‌های بانکی نظیر برنامه ایوا و برنامه 780 برای متقاضیان فراهم شده است.

اپراتور ایرانسل امکان خرید آنلاین سیم کارت خود را از طریق اپلیکیشن‌های بانکی فراهم کرد. از این رو متقاضیان علاوه بر روش‌های متنوع قبلی می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های بانکی نیز سیم کارت این اپراتور را خریداری کنند.

جزئیات خرید آنلاین سیم کارت ایرانسل

بر اساس امکانی که اپراتور ایرانسل فراهم کرده است، متقاضیان خرید سیم کارت این اپراتور از این پس قادر خواهند بود با مراجعه به اپلیکیشن‌های پرداخت بانکی، شماره‌های موجود در کانال فروش را مشاهده کرده و شماره دلخواه خود را انتخاب کنند. پس از تکمیل فرم‌های مورد نیاز و ثبت اطلاعات به شکل آنلاین، فرایند خرید تکمیل شده و سیم کارت به آدرس مشترک ارسال خواهد شد.

متقاضیان در فاز اول راه‌اندازی این طرح از طریق برنامه ایوا که به شرکت پرداخت الکترونیک سداد بانک ملی ایران تعلق دارد و برنامه 780 می‌توانند سیم کارت این اپراتور را به شکل آنلاین خریداری کنند. گفتنی است علاوه بر این روش، متقاضیان می‌توانند از طریق روش‌های دیگری چون فروشگاه آنلاین ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل من و همچنین فروشگاه‌ها و مراکز ارتباط با ایرانسل در سراسر ایران برای خریدن سیم کارت اقدام کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*