بازی استاکر ۲

جزئیات جدید و مهمی از بازی استاکر 2 منتشر شد

استودیو GSC Game World که وظیفه ساخت بازی استاکر ۲ را بر عهده دارد، به‌ تازگی جزئیات جدیدی را از این عنوان به اشتراک گذاشته است.

رویداد E3 امسال با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بود و نظرات متفاوتی را در پی داشت. بعضی از مخاطبین سطح انتظارات‌شان را شدیداً بالا برده بودند و به همین دلیل ناامید شدند. برخی دیگر از طرفداران نیز با بازی‌های موردعلاقه‌شان ملاقات کردند و از مراسم رضایت داشتند. اما تریلر بازی استاکر ۲ جزو آن نمایش‌هایی بود که توانست اکثر بینندگان را شگفت‌زده کند و قطعا به عنوان یکی از بهترین‌های E3 2021 شناخته می‌شود.

بازی استاکر ۲

به دنبال رونمایی از تریلر هیجان‌انگیز و نسبتا طولانی  بازی استاکر ۲ در E3 امسال، اعضای استودیو جی‌اس‌سی گیم ورلد – GSC Game World بر روی همان تریلر صحبت کرده‌ و درباره ویژگی‌های بازی و گیم‌پلی این شوتر اول‌شخص جهان‌-باز توضیح داده‌اند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

این تریلر طوفانی علاوه‌بر توضیحات توسعه‌دهندگان راجع‌به انیمیشن‌های بازی و چگونگی انجام پروسه موشن کپچرینگ (ضبط حرکات توسط بازیگران) برخی از مکانیک‌های گیم‌پلی را مانند سفارشی‌سازی سلاح‌ها نیز نشان می‌دهد. همچنین در این ویدیو می‌توانید از برنامه‌های استودیو سازنده برای بهبود کیفی نبردها و طراحی هرچه بهتر هوش مصنوعی بازی استاکر ۲ خبردار شوید و با دیدگاه بهتری منتظر این عنوان خوش‌ساخت بمانید.

این بازی موردانتظار که با نام کامل :S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chernobyl شناخته می‌شود، در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۲ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) برای پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد تا در سال جدید میلادی، تجربه متفاوتی را از شوترهای اول‌شخص خاکستری و داستان‌محور به مخاطبان خود ارائه دهد.

نظر شما درباره بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl و تریلر طوفانی گیم‌پلی‌ این عنوان چیست؟ آیا از شوترهای اول‌شخص این‌چنینی لذت می‌برید یا سری بتلفیلد و کال آو دیوتی را ترجیح می‌دهید؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*