فن های ایسوس ROG Strix XF 120

فن های ایسوس ROG Strix XF 120 معرفی شدند

فن های ایسوس ROG Strix XF 120 معرفی شدند. این فن‌ها از طراحی آیرودینامیک و بلبرینگ‌های MagLe بهره می‌برند. در ادامه با ویژگی‌های فن‌های سری ROG STRIX XF 120 ایسوس آشنا می‌شویم.

جمهوری گیمرها، با در نظر گرفتن اهمیت فن‌ها در سیستم‌های جدید به ویژه در کیس‌ها و خنک کننده‌های جدید، فن‌های سری ROG Strix XF 120 را معرفی کرد. این فن‌ها با ابعاد استاندارد 120 میلی‌متر از نوع 4 پین با ساختار PWM بوده که در سکوت کامل جریان مداوم هوا را ایجاد می‌کند. این فن‌ها با ایجاد ترکیبی بهینه از جریان هوا (حداکثر تا 62.5 فوت مکعب بر دقیقه) و فشار استاتیکی (حد اکثر تا 3.07 H2O)، گزینه‌ای ایده‌آل به عنوان فن‌های کیس یا رادیاتورهای خنک کننده پردازنده می‌باشد. این فن‌ها با پشتیبانی از بازه چرخش 250 تا 1800 دور در دقیقه، امکان تغییر به مقادیر کمتر از 250 دور در دقیقه را نیز در اختیار کاربر قرار داده است و در صورت تنظیم به میزان 0 درصد RPM فن در هنگام بار کاری سبک به صورت خودکار خاموش شده و از حرکت باز می‌ایستد تا پروفایل‌های بسیار کم صدا برای کاربرد در دسترس باشد.

معرفی فن های ایسوس ROG Strix XF 120

بلبرینگ‌های MagLev

فن های ایسوس ROG Strix XF 120

بلبرینگ‌های ROG Strix XF 120 از فناوری شناوری مغناطیسی 306 درجه‌ای (MagLev) بهره می‌برند. همچنین طراحی روتور این فن هم از کج شدن یا تاب برداشتن فن در دور بالا جلوگیری می‌کند. این فناوری و طراحی منجر به حداقل شدن اصطکاک و کاهش نویز می‌شود. همچنین، کارکرد مفید این فن‌ها به حداقل 400 هزار ساعت می‌رسد.

طراحی آیرودینامیک

فن های ایسوس ROG Strix XF 120

فن های ایسوس ROG Strix XF 120 برای انتقال نهایت فشار به صورت متمرکز طراحی شدند تا کارایی قطعات شما را با دفع دمای تولید شده را حفظ کنند. برای انجام این عمل، شیارهای دقیق در پره‌های این فن وظیفه انتقال دقیق و جلوگیری از تلاطم هوا را بر عهده دارند. همچنین زوایای این فن با دقت تمام طراحی شده و جریان هوا را به صورت یک جهت و بسیار متمرکز انتقال می‌دهند.

بی‌صدا اما پرقدرت

این فن‌های قدرتمند و با کیفیت ایسوس حداکثر نویزی که می‌توانند ایجاد کنند برابر با 22.5 دسی بل است؛ علاوه بر این قابلیت‌هایی همچون انتقال متمرکز هوا و ضد لغزش را به همراه دارند. همچنین متریال ساختاری پره‌ها و قالب فن دارای 30 درصد فایبر گلس هستند که مانع از هر نوع تاب خوردگی بوده که همچنین می‌توانند باعث افزایش کارکرد و عمر این محصولات خاص ایسوس می‌شوند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*