سریال لوکی

سریال لوکی رکورد تعداد بیننده‌های شبکه دیزنی پلاس را شکست

مدیرعامل شزکت دیزنی اعلام کرد که سریال لوکی در هفته اول افتتاحیه‌اش به پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی شبکه دیزنی پلاس تبدیل شده است.

سریال لوکی پس از مدت‌ها انتظار سرانجام به نمایش درآمد و در اقدامی غافلگیرکننده، رکوردهای شبکه دیزنی پلاس را جابه‌جاکرد. این مجموعه جذاب به ماجراهای ابرشرور نام‌آشنا مارول (لوکی) با بازی دیدنی تام هیدلستون می‌پردازد. سریال Loki در زمینه تعداد بیننده‌ها موفقیت چشمگیری را به دست آورده اما شرکت دیزنی هنوز آمار دقیق بینندگان این مجموعه را اعلام نکرده است. ماه گذشته مشخص شد که شبکه دیزنی پلاس هم‌اکنون بیش از ۱۰۳ میلیون عضو مشترک دارد و با توجه به این موضوع، رکوردشکنی لوکی منطقی به نظر می‌رسد.

دیزنی پس از پخش آخرین سریال مارولی‌اش که فالکون و سرباز زمستان – The Falcon and the Winter Soldier نام داشت، بیانیه مشابهی را منتشر کرد و اذعان داشت که این مجموعه بدون در نظر داشتن ارقام دقیق، نسبت به وانداویژن و فصل دوم The Mandalorian بیننده‌های بیشتری را به سمت خود جلب کرده است.

علاوه‌بر این موارد، در حالی که نخستین قسمت از سریال لوکی بیننده‌های بسیاری را به پای تلویزیون‌ها کشاند اما هنوز مشخص نیست که آیا ساخته جدید مارول بر تعامل مداوم با کتابخانه دیزنی تأثیر گذاشته است یا خیر. به عنوان مثال سریال مندلورین باعث افزایش بیننده‌های فیلم Star Wars: The Clone Wars شد. باید ببینیم آیا چنین اتفاقی برای لوکی و شبکه دیزنی پلاس خواهد افتاد یا وقایع به شکل دیگری رقم می‌خورند.

در مجموع سریال لوکی مجموعه جذاب و امیدوارکننده‌ای است که اگر با همین روند ادامه پیدا کند روز به روز به تعداد بینندگانش اضافه شود، می‌تواند موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای را برای شرکت دیزنی و کمپانی مارول رقم بزند.

نظر شما راجع‌به سریال Loki چیست؟ آیا این مجموعه را تماشا کرده‌اید و به شخصیت‌های شرور مارول علاقه دارید یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*