سری Huawei P50 - هواوی پی 50

تازه‌ترین شایعات گوشی‌های سری Huawei P50 ؛ از تاریخ رونمایی تا مشخصات فنی

شایعات از معرفی سری Huawei P50 در تاریخ 7 مرداد حکایت دارند. گفته می‌شود اعضای خانواده هواوی پی 50 را مدل‌های معمولی، پرو و پرو پلاس تشکیل خواهند داد.

کاربران شبکه اجتماعی ویبو، تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری Huawei P50 را با تبدیل کد باینری 1011011001 به 729 به دست آورده‌اند. این یعنی بیست‌ونهمین روز از ماه هفتم میلادی که مصادف با 7 مرداد است.

یک منبع دیگر از چین با اشاره به پاندمی کرونا و تاثیر منفی آن روی تامین تراشه، احتمال تولید نسخه‌های 4G این سری را نیز مطرح کرده است؛ گوشی‌هایی که از تراشه Kirin 9000 قدرت می‌گیرند و قیمت پایین‌تری دارند. البته باید انتظار نسخه‌های 5G هواوی پی 50 پرو و پرو پلاس را هم داشته باشیم.

سومین شایعه به استفاده از یک سنسور 1/1.18 در دوربین فوق عریض گوشی‌ها مربوط می‌شود. این یکی از بزرگ‌ترین سنسورهای مورد استفاده در یک گوشی و قطعا بزرگ‌ترین سنسور دوربین فوق عریض در دنیای موبایل خواهد بود. درباره دوربین اصلی هم که صحبت از سنسور یک اینچی IMX800 سونی در مدل‌های Pro و +Pro است.

خبر داغ دیگر اینکه صفحه نمایش OLED هواوی P50 انحنای اندکی خواهد داشت؛ در حالی که دو مدل گران‌تر سری Huawei P50 از نمایشگر آبشاری با انحنای زیاد برخوردار خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*