هواوی میت پد 11 اینچ

هواوی میت پد 11 اینچ با تراشه اسنپدراگون 865 در راه است

کمپانی Huawei قصد دارد در ماه آینده میلادی، MatePad 11 را با تراشه اسنپدراگون 865 عرضه کند. هواوی میت پد 11 اینچ اخیرا همراه با دو تبلت دیگر کمپانی معرفی شد.

در بین تبلت‌های 2021 هواوی، میت پد پرو 10.8 از اسنپدراگون 870 قدرت می‌گیرد که یک تراشه میان رده محسوب می‌شود. هواوی میت پد ۱۱ اینچ اما با تجهیز به اسنپدراگون 865، نخستین تبلت این کمپانی با چیپست پرچمدار کوالکام است. البته باید گفت پرچمدار سابق؛ چرا که به دلیل تحریم‌های آمریکا، هواوی هنوز قادر به خرید تراشه اسنپدراگون 888 نشده است.

سیستم عامل هارمونی 2.0 را باید دیگر ویژگی خاص این تبلت بدانیم. رزولوشن 2K و نرخ رفرش 120 هرتز هم نمایش روان محتوا را تضمین می‌کنند.

از لحاظ طراحی، شباهت زیادی به مدل 2021 میت پد پرو 12.6 اینچ دارد؛ این شامل نمایشگری با حاشیه‌های حداقلی و دوربین دوگانه با چیدمان عمودی در پنل عقب می‌شود. البته بنابر اعلام کمپانی سازنده، نسبت نمایشگر به بدنه در هواوی میت پد 11 اینچ اندکی کمتر و فریم آن، مقداری عریض‌تر است.

دستگاه، 6 گیگ رم و 64 یا 128 گیگ حافظه داخلی هم دارد؛ ولی ظاهرا از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند. برای آشنایی بیشتر با این تبلت هواوی، باید منتظر ورود آن به بازار در ماه ژوئیه باشیم که از هفته آینده آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*