تبلت های میت پد 2021 هواوی

معرفی تبلت های میت پد 2021 هواوی از زبان شرکت سازنده

تبلت های میت پد 2021 هواوی اخیرا در رویداد هارمونی این شرکت چینی معرفی شدند. در ادامه با مشخصات تبلت میت پد 11، میت پد پرو 10.8 و میت پد پرو 12.6 آشنا می‌شویم.

شرکت هواوی در رویداد هارمونی که اخیرا برگزار شد علاوه بر معرفی از سیستم عامل هارمونی، ساعت های هوشمند سری واچ 3، تلویزیون‌های هوشمند سری Vision S و مانیتورهای هوشمند به معرفی سه مدل تبلت جدید از خانواده میت پد نیز پرداخت. نکته قابل توجه این است که تبلت های میت پد 2021 هواوی برای اولین بار بدون سیستم عامل اندروید و با سیستم عامل اختصاصی هارمونی به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه با ویژگی‌های سه تبلت جدید هواوی یعنی تبلت میت پد 11، میت پد پرو 10.8 و میت پد پرو 12.6 آشنا می‌شویم.

آشنایی با تبلت های میت پد 2021 هواوی

تبلت هواوی MatePad Pro 12.6 (2021)

تبلت میت پد پرو 12.6 یکی از تبلت های میت پد 2021 هواوی معرفی شده در رویداد هارمونی است که آن را به عنوان قدرتمندترین محصول هواوی مجهز به سیستم عامل هارمونی می‌شناسند. این تبلت از تراشه پردازشی 5 نانومتری و اختصاصی Kirin 9000E، قابلیت استفاده از شبکه 5G و ارتباط Wi-Fi 6 بهره می‌برد. به همین دلیل این تبلت به کمک CPU ، GPU و NPU بسیار قدرتمند تراشه خود می‌تواند هر نوع نرم افزار یا بازی را در بالاترین سطح اجرا کند.

تبلت های میت پد 2021 هواوی

این تبلت هواوی به یک پنل 12.6 اینچی از نوع OLED مجهز شده که می‌تواند نسبت تصویر 90 درصدی را با فناوری FullView و حاشیه‌های حداقلی ارائه دهد. این نمایشگر از کنتراست بسیار بالا و پوشش 100 درصدی فضای رنگ DCI-P3 بهره می‌برد که این ویژگی آن را برای طراحان به یک گزینه مناسب تبدیل کرده است. همچنین این نمایشگر تبلت هواوی دارای گواهینامه مراقبت از چشم TÜV Rheinland Full Care Display 2 است و به همین دلیل کاربران می‌توانند به مدت طولانی با آن کار کنند و نگران آسیب دیدن چشمانشان نباشند.

ضخامت میت پد پرو 12.6 فقط 6.7 میلی‌متر است و وزن‌ آن نیز به 609 گرم می‌رسد. نسخه ویژه این تبلت با رنگ بدنه سبز و جنس چرم گیاهی به بازار عرضه می‌شود که از نمای خاصی نیز بهره می‌برد. نسخه کلاسیک این تبلت نیز به ظاهری جذاب و رنگ خاکستری مات مجهز است.

تبلت های میت پد 2021 هواوی

شرکت هواوی برای تبلت میت پد پرو 12.6 سیستم عامل هارمونی نسخه 2.0 را در نظر گرفته و آن را برای افزایش بهره‌وری به شکل ویژه توسعه داده است. در این نسخه تمام کارها با تکیه بر هوش مصنوعی و امکانات دستگاه در همان صفحه خانگی قابل انجام بوده که البته امکانات این دستگاه از این صفحه بسیار فراتر است.

این تبلت در کنار پشتیبانی از موس و صفحه کلید بی‌سیم از قلم نسل دوم M-Pencil و انبوه امکانات ارتباطی با دستگاه‌های دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. چنین ویژگی‌هایی این تبلت را برای طراحی و امور مهندسی به یک گزینه ایده‌آل تبدیل کرده است. این تبلت در بخش چند رسانه‌ای نیز از 8 بلندگوی باکیفیت به همراه 4 میکروفون بهره می‌برد که می‌تواند تجربه عالی مکالمه را حتی با فاصله 5 متری با تبلت ارائه دهد.

تبلت های میت پد 2021 هواوی

میت پد پرو 12.6 بر خلاف سایر رقبای خود از دوربین سه‌گانه باکیفیت شامل سنسور 13 مگاپیکسلی واید، یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور سنجش عمق میدان ToF بهره می‌برد. این دوربین‌ها قابلیت‌های هوشمند متعددی را به همراه فیلمبرداری 4K به کاربران ارائه خواهند داد.

این تبلت هواوی از باتری غول‌پیکر 10،050 میلی‌آمپر ساعتی نیز بهره می‌برد که می‌تواند انرژی مورد نیاز برای یک روز کامل کاری را تامین کند. این باتری به قابلیت شارژ با فناوری SuperCharge هواوی با توان حداکثر 40 واتی مجهز شده است که ظرف مدت 1.5 ساعت تبلت را شارژ می‌کند. همچنین با قابلیت شارژ معکوس این تبلت می‌توان سایر دستگاه‌ها نظیر ایربادز و ساعت هوشمند را با سرعت 10 وات شارژ کرد.

تبلت هواوی MatePad Pro 10.8 (2021)

تبلت مید پد پرو 10.8 یکی دیگر از تبلت های میت پد 2021 هواوی بوده که به یک نمایشگر IPS LCD با روشنایی بالا و رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل مجهز شده است. هواوی برای این تبلت تراشه قدرتمند Snapdragon 870 با قابلیت استفاده از Wi-Fi 6 را در نظر گرفته است. این تبلت از لحاظ ویژگی‌های نرم افزاری با نسخه 12.6 اینچی تفاوتی ندارد و می‌تواند از قلم هوشمند نسل دوم M-Pencil، موس و کیبورد بی‌سیم هواوی نیز پشتیبانی کند.

تبلت های میت پد 2021 هواوی

این تبلت هواوی دارای جنس بدنه آلومینیومی بوده که ضخامت آن حدود 7.2 میلی‌متر و وزن آن نیز فقط 460 گرم است. از سایر تفاوت‌های این تبلت با نسخه 12.6 اینچی می‌توان به بخش دوربین اشاره کرد که از دوربینی 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین هر دو نسخه این تبلت به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز هستند.

تبلت های میت پد 2021 هواوی

شرکت هواوی برای هر دو نسخه این تبلت 8 گیگابایت رم و دو نوع حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت با تراشه‌های بسیار سریع از نوع UFS 3.1 در نظر گرفته است. البته نسخه 10.8 اینچی به یک باتری 7250 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که مانند نسخه 12.6 اینچی از همان فناوری 40 واتی SuperCharge بهره می‌برد.

تبلت هواوی MatePad 11 (2021)

یکی دیگر از تبلت های میت پد 2021 هواوی که در رویداد اخیر هارمونی معرفی شده میت پد 11 است که به عنوان ارزان‌ترین نسخه از میان این سه تبلت محسوب می‌شود. برای این تبلت نمایشگر IPS LCD با نرخ به‌روزرسانی صفحه 120 هرتز در نظر گرفته شده که اندازه آن 10.95 اینچی بوده و از تمام امکانات نرم افزاری دو تبلت میت پد پرو 10.8 و میت پد پرو 12.6 بهره می‌برد.

تبلت های میت پد 2021 هواوی

هواوی برای این تبلت، تراشه پردازشی Snapdragon 865 را در نظر گرفته است. همچنین این تبلت از 6 گیگابایت حافظه رم و دو نوع حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی بهره می‌برد. این نسخه به یک باتری 7250 میلی‌آمپر مجهز بوده که از قابلیت‌های شارژ سریع و شارژ معکوس‌ پشتیبانی می‌کند.

این تبلت با پشتیبانی از قلم، موس و کیبورد هوشمند یکی از جذاب‌ترین تبلت‌های بازار در این رنج قیمتی محسوب می‌شود که می‌تواند قابلیت‌های نرم افزاری متعددی را به کاربران ارائه دهد. این تبلت با کمک فناوری HUAWEI Share به آسانی با سایر دستگاه‌ها هماهنگ می‌شود و می‌توان خیلی راحت فایل‌ها را بدون محدودیت و با سرعت بالا بین دستگاه‌ها جابه‌جا کرد.

هواوی در رویدادی هارمونی برای تبلت‌های خود امکانات نرم افزاری جدید را تحت سیستم عامل هارمونی ارائه کرد که کنترل پنل جدید، امکان نمایش اطلاعات بیشتر در صورت نگه داشتن نشانگر موس روی آیکن برنامه و ویجت‌های خدماتی جزو مهم‌ترین این امکانات محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لطفا لینک کوتاه شده مربوط به هر مقاله و همین طور بارکد مربوط به آن را در انتها قرار دهید تا آن را برای دیگران هم بتونیم بفرستیم