آپدیت تلگرام ۷.۸.۰

آپدیت تلگرام ۷.۸.۰ منتشر شد؛ به روزرسانی بزرگ با تماس تصویری گروهی و ویژگی های جدید

آپدیت تلگرام ۷.۸.۰ منتشر شد. در این به روزرسانی بزرگ، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی مانند تماس تصویری گروهی و پس زمینه متحرک اضافه شده است.

آپدیت تلگرام ۷.۸.۰ به عنوان یک به روزرسانی بزرگ برای این اپلیکیشن پیام رسان محبوب منتشر شد. این نسخه از Telegram برای کاربران اندروید، آی او اس و ویندوز در دسترس قرار گرفته و قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را به کاربران ارائه می‌کند که از جمله آنها می‌توان به قابلیت تماس تصویری گروهی، امکان به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش، پس زمینه‌های متحرک و انیمیشنی و حذف نویزهای صدا اشاره کرد.

قابلیت های جدید در آپدیت تلگرام ۷.۸.۰

مدت‌هاست که شنیده می‌شد تلگرام قصد دارد قابلیت تماس تصویری گروهی را به اپلیکیشن خود اضافه کند و حالا این اتفاق رخ داده و در جدیدترین آپدیت تلگرام شاهد امکان تماس تصویری گروهی هستیم. این قابلیت را می‌توان مهم‌ترین ویژگی به روزرسانی جدید تلگرام دانست. برای این کار، کاربران با لمس آیکون دوربین در صفحه چت صوتی، می‌توانند مکالمه تصویری را برقرار کنند. هم‌اکنون ۳۰ نفر اول می‌توانند وارد تماس تصویری شوند و یک مکالمه زنده و تصویری گروهی را تشکیل بدهند که چنین قابلیتی برای برگزارکنندگان جلسه‌های آنلاین بسیار مفید خواهد بود. البته گفته می‌شود در آینده نزدیک این امکان فراهم می‌شود که تعداد بیشتری از کاربران بتوانند در مکالمه‌های تصویری گروهی شرکت کنند.

قابلیت جدید دیگری که به آپدیت تلگرام ۷.۸.۰ اضافه شده، امکان به اشتراک گذاشتن صفحه است. به این ترتیب شما در حین تماس تصویری گروهی، صفحه نمایشگر گوشی خود را با دیگر کاربران حاضر در مکالمه به اشتراک بگذارید. تلگرام همچنین قابلیت جدیدی به نام Noise Suppression را به نسخه جدید اپلیکیشن خود اضافه کرده که این قابلیت موجب حذف نویزهای اضافی در هنگام چت‌های صوتی می‌شود.

آپدیت تلگرام ۷.۸.۰

تلگرام در جدیدترین به روزرسانی خود، این قابلیت‌های تازه را روی گوشی های هوشمند، تبلت و نسخه دسکتاپ ارائه می‌کند. شما در هنگام تماس تصویری گروهی در نسخه دسکتاپ یا تبلت می‌توانید حاضران در تماس گروهی را در بلوک‌های جداگانه‌ای مشاهده کنید و حتی حالت قرارگیری بلوک‌ها را تغییر بدهید که این قابلیت بسیار شبیه به اسکایپ بوده و تجربه کاربری بسیار خوبی را ارائه می‌کند. همچنین تماس‌های صوتی در نسخه دسکتاپ در یک پنجره جداگانه باز می‌شوند و به این ترتیب شما این توانایی را خواهید داشت که همزمان با مکالمه با یک کاربر، در صفحه دیگر نیز متنی را تایپ کنید. علاوه بر این، قابلیت Selective Sharing هم اضافه شده که با استفاده از آن شما می‌توانید ویدیویی  را به یک کاربر خاص حاضر در تماس تصویری ارسال کنید.

تصاویر پس زمینه متحرک و انیمیشنی از دیگر قابلیت‌های جدید آپدیت تلگرام ۷.۸.۰ محسوب می‌شود. شما قادر خواهید بود از طریق بخش تنظیمات اپلیکیشن تلگرام، به راحتی تصاویر پس زمینه متحرک و انیمیشنی برای بک گراند صفحه‌های چت خود بسازید. دکمه Menu هم به ربات‌های تلگرامی اضافه شده که با استفاده از آن می‌توانید تجربه کاربری بهتری در کار کردن با ربات‌ها داشته باشید.

این آپدیت بزرگ تلگرام هم‌اکنون منتشر شده و شما می‌توانید از طریق فروشگاه گوگل پلی استور، اپ استور و سایر فروشگاه‌های معتبر اپلیکیشن، تلگرام خود را به این نسخه به‌روزرسانی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نبود نه داخل آپ استور و نه گوگل پلی پس کجا این نسخه رو میشه دانلود کرد لطفا لینک بدید