وانت آریسان جدید

مدیرعامل ایران خودرو خراسان از تولید وانت آریسان جدید با موتور دوگانه سوز XU7 خبر داد

مدیرعامل ایران خودرو خراسان از آغاز راه‌اندازی خطوط تولید وانت آریسان جدید با موتور دوگانه سوز XU7 در این شرکت خودروسازی خبر داد.

بیژن زاهدی فرد، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان از آغاز پروژه راه‌اندازی خط تولید وانت آریسان جدید خبر داد و گفت این گروه صنعتی برای حفظ سهم بازار حوزه خودروهای کار، پروژه جدیدی را آغاز کرده که طبق آن قرار است یک خط تولید سالانه 30 هزار دستگاه نسل بهبود یافته وانت آریسان ایجاد شود.

مشخصات تولید وانت آریسان جدید

مدیرعامل ایران خودرو خراسان در مورد ویژگی‌های جدید این وانت نسبت به نسل قبل بیان کرد وانت آریسان جدید اکنون از پیشرانه دوگانه سوز XU7 ارتقا یافته بهره می‌برد و قدرت تولیدی آن نیز به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. وی افزود بر اساس تغییراتی که برای بدنه این خودرو در نظر گرفتیم، میزان تاب‌آوری آن تا 1000 کیلوگرم و میزان بار مجاز برای حمل این وانت نیز به بیش از 600 کیلوگرم افزایش پیدا کرده است.

زاهدی فرد در ادامه اظهار کرد این خودرو از مخزن سوخت 75 لیتری گاز CNG بهره می‌برد که برای افزایش ایمنی و گنجایش بیشتر مخزن سوخت بنزین با ظرفیت 40 لیتر به همراه زاپاس‌بند در زیر بدنه تعبیه شده است. همچنین این خودرو دارای شرایط احراز سطح آلایندگی استاندارد یورو 5 بوده و تولید آن با دو ستاره کیفی آغاز خواهد شد. البته طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کیفیت این وانت تا سطح 3 ستاره کیفی نیز ارتقا پیدا خواهد کرد.

طبقه گفته زاهدی فرد پروژه ایجاد خط بدنه‌سازی این خودرو از ابتدای اردیبهشت 1400 شروع شده و همزمان فرایندهای لازم در سالن‌های بدنه، رنگ و مونتاژ برای تولید انبوه نیز در حال انجام است. وی افزود طبق برنامه قرار است این محصول از اوایل مهرماه سال جاری در ایران خودرو خراسان به تولید برسد و تا پایان سال نیز 5 هزار دستگاه از این وانت روانه بازار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*