آمیکو آسنا اتوماتیک

انتشار تصویر رسمی و بخشی از مشخصات و امکانات آمیکو آسنا اتوماتیک

قرار است پیکاپ آمیکو آسنا اتوماتیک به زودی روانه بازار شود. شرکت‌ آمیکو به تازگی تصویر رسمی، مشخصات و امکانات این خودرو را منتشر کرده است.

شرکت آمیکو در تقویم‌های تبلیغاتی جدید خود از تصویر رسمی خودرو آمیکو آسنا اتوماتیک و فیس لیفت پرده‌برداری کرده است. بر اساس اظهارات مدیران شرکت آمیکو، این پیکاپ در آینده نه چندان دور به صورت رسمی معرفی و روانه بازار خواهد شد. این در صورتی است که تا قبل از این هم اعلام شده بود که شرکت آمیکو قسمت کابین و فضای داخلی نسخه اتوماتیک این پیکاپ را با تغییراتی در مقایسه با نسخه دنده‌ای آن روانه بازار خواهد کرد.

اکنون تصاویر منتشر شده از این اتومبیل مشخص می‌سازد که آمیکو جلوپنجره این پیکاپ را نیز با سبک جدید طراحی کرده است. نشان آمیکو که در جلوپنجره آمیکو آسنا اتوماتیک قرار گرفته نسبت به نسخه دنده‌ای این اتومبیل بزرگ‌تر شده و سرتاسر قسمت جلوی این اتومبیل را پوشانده است.

آمیکو آسنا اتوماتیک

براساس اظهارات مدیران شرکت آمیکو، قیمت آمیکو آسنا اتوماتیک از یک میلیارد تومان بالاتر خواهد بود؛ اما به گفته برخی از منابع، قیمت این خودرو بین یک میلیارد و 150 میلیون تا یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام می‌شود.

تعبیه یک موتور جدید برای آمیکو آسنا اتوماتیک

شرکت آمیکو برای این اتومبیل یک موتور 2.4 لیتری در نظر گرفته است که قادر است تا قدرت 218 اسب بخار را به همراه گشتاور 320 نیوتن‌متر به تولید برساند. لازم به ذکر است که موتور در نظر گرفته شده برای آمیکو آسنا اتوماتیک از سری MIVEC میتسوبیشی است و در رده 4K2 این کمپانی قرار می‌گیرد. آسنا فیس لیفت اتوماتیک از آنجایی که به فناوری توربوشارژ مجهز شده دیگر از سیستم سوخت گاز طبیعی استفاده نخواهد کرد.

مسئولیت انتقال توان این موتور به چرخ‌های جلو بر عهده یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته است. این گیربکس دارای قابلیت‌هایی مانند تیپ ترونیک و حالت برفی است. این گیربکس توسط شرکت آمیکو سفارش‌گذاری شده و به وسیله کمپانی پانچ شعبه فرانسه تأمین خواهد شد.

آمیکو آسنا اتوماتیک

هنوز به طور رسمی مشخص نشده که شرکت‌ آمیکو کدام نوع از گیربکس‌های اتوماتیک پانچ را برای خودرو آسنا اتوماتیک سفارش‌گذاری کرده است؛‌ اما بر اساس شنیده‌ها ممکن است که برای آسنا فیس لیفت گیربکس سری GM 6L50 یا GM 6L45 در نظر گرفته شده باشد. طراحی این پیشرانه بر عهده کمپانی جنرال موتورز بوده و تولید آن هم‌اکنون در کمپانی پانچ فرانسه انجام می‌شود. لازم به ذکر است که تا به امروز شرکت‌هایی مانند کادیلاک، هولدن، شورلت و بی ام و در اتومبیل‌های خود از این نوع گیربکس‌های اتوماتیک استفاده کرده‌اند.

امکانات آسنا فیس‌ لیفت

شرکت آمیکو قصد دارد تا آسنا فیس لیفت را با امکانات زیادی روانه بازار کند که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به کروز کنترل،‌ قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تهویه الکتریکی، سنسور پارک و دوربین عقب، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌ها،‌ رهیاب ماهواره‌ای، سنسور نور،‌ دو کیسه هوا،‌ چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و نمایشگر لمسی اشاره کرد. البته امکانات مذکور تنها گوشه‌ای از امکانات در نظر گرفته شده برای آسنا فیس لیفت هستند و به احتمال فراوان شرکت آمیکو همراه با معرفی رسمی این اتومبیل جزئیات دقیق‌تری را از امکانات این اتومبیل رسانه‌ای خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*