هایما 6P

نگاهی به کراس اوور هیبریدی هایما 6P ؛ طراحی، مشخصات، امکانات و قیمت

هایما 6P به عنوان محصول جدید شرکت چینی Haima محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این کراس اوور هیبریدی چینی آشنا می‌شویم.

هایما 6P هیبریدی به عنوان یکی از محصولات جدید شرکت چینی هایما محسوب می‌شود که در تصاویر منتشر شده از آن شاهد تدوام استفاده از زبان طراحی سایر کراس اوورهای هایما در این محصول هستیم. این خودرو اکنون از دماغه جدید، چراغ‌های باریک و گرافیک داخلی LED جدید بهره می‌برد که باعث شدند این کراس اوور چینی بیش از پیش جذاب به نظر برسد. برای این کراس اوور چینی قیمت حدود 25 هزار و 400 دلار در نظر گرفته شده است.

مشخصات هایما 6P

هایما 6P

طول هایما 6 پی هیبریدی 4418 میلی‌متر، عرض آن 1823 میلی‌متر و ارتفاع آن نیز 1630 میلی‌متر اعلام شده است. همچین فاصله بین محورهای این کراس اوور چینی به 2630 میلی‌متر می‌رسد. این خودرو از سطح زمین حدود 160 میلی‌متر ارتفاع دارد و وزن خالص آن نیز حدود 1720 کیلوگرم است.

هایما 6P

هایما 6P از موتور 1.2 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ 12 سوپاپ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 141 اسب بخار و گشتاور 244 نیوتن‌متر را طی همکاری با سیستم هیبریدی به تولید برساند. برای این کراس اوور باتری لیتیومی 17.7 کیلووات ساعت نیز در نظر گرفته شده است. برد حرکتی این خودرو در حالت الکتریکی حدود 80 کیلومتر خواهد بود.

هایما 6P

شارژ کامل باتری سیستم هیبریدی این خودرو حدود 5 ساعت به طول خواهد انجامید. هایما 6P هیبریدی ظرف مدت 7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. شرکت هایما برای انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌های جلو از یک گیربکس 7 سرعت DCT استفاده کرده است. تمام چرخ‌ها از سیستم ترمز دیسکی بهره می‌برند و این خودرو به شکل استاندارد با رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی روانه بازار خواهد شد.

هایما 6P

هایما 6P هیبریدی از امکانات متعددی چون برف پاک کن عقب، آینه‌ها با تنظیم الکتریکی، برف پاک کن عقب، اسکای روف الکتریکی پانورامیک، پاور ویندوز، استراحتگاه دست، پورت یو اس بی، بلوتوث، ناوبری ماهواره‌ای، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک و نمایشگر تبلتی لمسی سیستم سرگرمی بهره می‌برد.

هایما 6P

این کراس اوور چینی در بخش ایمنی نیز به مواردی چون ایزوفیکس صندلی کودک، ایربگ عقب، ایربگ جلو، هدلایت اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ABD، ABS، نشانگر فشار باد لاستیک، دوربین عقب، رادار پارک عقب، کروز کنترل ثابت و ورود بدون کلید مجهز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*