نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل

سومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل با حضور 10 تیم استارتاپی برگزار شد

سومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل با حضور 10 تیم استارتاپی توسط مجموعه ایرانسل لبز در شتاب‌دهنده کهکشان این مرکز برگزار شد.

سومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل با حضور 10 تیم استارتاپی به صورت نیمه‌حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از اول تا 5 تیر 1400 توسط مجموعه ایرانسل لبز در شتاب‌دهنده کهکشان مرکز نوآوری ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار شد.

برگزاری سومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل

گروه‌های استارتاپی حاضر در این نوآوردگاه در حوزه‌های خدمات سبک زندگی دیجیتال، سلامت دیجیتال، خدمات مبتنی بر موقعیت، رایانش ابری، بازاریابی دیجیتال و ویدیوی درخواستی (VoD) شرکت کردند و پس از برگزاری کارگاه‌های مختلف به صورت آنلاین ایده‌های خود را ارائه دادند. تیم‌های برتر این نوآوردگاه در تابستان سال جاری در دومین دوره پیش‌شتاب‌دهی و شتاب‌دهی شتاب‌دهنده کهکشان حضور پیدا خواهند کرد. اولین دوره پیش‌شتاب‌دهی شتاب‌دهنده کهکشان ایرانسل لبز طی 3 ماه با حضور 8 تیم استارتاپی نوآوردگاه اول و دوم با تمرکز بر آموزش‌های کاربردی، ارزش‌آفرینی و رویکرد لین استارتاپ برگزار شد و در اردیبهشت ماه سال جاری به پایان رسید.

اولین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل از 16 تا 18 آبان 99 و دومین نوآوردگاه این مرکز نیز در 20 تا 22 آذر 99 به ترتیب با 10 و 12 تیم استارتاپی برگزار شد. مرکز نوآوری ایرانسل در قالب مجموعه ایرانسل لبز و با هدف فرصت‌آفرینی در حوزه فناوری‌های برتر در راستای خلق ارزش، رفاه انسان‌ها و توسعه سبک زندگی دیجیتال راه‌اندازی شده است. تیم‌های استارتاپی با مراجعه به بخش مرکز نوآوری ایرانسل در وب‌سایت ایرانسل لبز به نشانی labs.irancell.ir می‌توانند در مورد این نوآوردگاه و زمینه‌های مورد حمایت آن اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

گفتنی است مجموعه ایرانسل لبز در سال 98 تاسیس شد که از اهداف این مجموعه می‌توان به تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با ماموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*