دوربین Galaxy M52 5G سامسونگ

مشخصات دوربین Galaxy M52 5G تشریح شد

بر مبنای نتایج گیک‌بنچ، سامسونگ گلکسی ام 52 می‌تواند به دومین گوشی 5G از سری M و قوی‌ترین مدل این سری تبدیل شود. اما به تازگی، مشخصات دوربین Galaxy M52 5G هم فاش شده است.

در گزارش جدید وب‌سایت GalaxyClub، مجموعه دوربین Galaxy M52 5G آنچنان خاص و منحصر به فرد توصیف نشده است. در واقع، به نظر می‌رسد چیزی مشابه گلکسی ای 52 باشد.

پیش‌تر می‌دانستیم که دوربین اصلی گوشی، 64 مگاپیکسلی خواهد بود. حالا مشخص شده است که یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. البته سامسونگ گلکسی ام 52 5G یک سنسور دیگر هم در پشت خواهد داشت که انتظار می‌رود 5 مگاپیکسلی عمق‌سنج باشد.

برای دوربین سلفی هم باید منتظر یک سنسور 32 مگاپیکسلی باشیم؛ مانند برخی دیگر از گوشی‌های میان رده سامسونگ که در سال 2021 عرضه شدند.

پیش‌تر نتایج بنچمارک دستگاه، از وجود تراشه اسنپدراگون 778G در آن خبر داده بود. احتمالا امکاناتی مانند اسپیکرهای استریو و تاییدیه ضد آب IP67 را هم از گلکسی A52 به ارث خواهد برد.

برای ظرفیت باتری، دست‌کم 6000 میلی آمپر ساعت را در نظر بگیرید؛ چرا که گلکسی ام 51 با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی عرضه شد و ظرفیت کمتر از 6 هزار mAh برای جانشین آن، دور از ذهن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*