گلکسی S21 FE

گلکسی S21 FE از سریع‌ترین شارژر سامسونگ پشتیبانی خواهد کرد

با وجود تاخیر در عرضه گوشی گلکسی S21 FE، اکنون اطلاعات جدیدی از این گوشی فرعی سامسونگ منتشر شده است که خبر از سرعت شارژ بالای S21 FE می‌دهد.

درست است که شرکت کره‌ای سامسونگ دست به تاخیر گلکسی S21 FE به دلیل کمبود قطعات الکتریکی خود زده است، اما این تاخیر دلیلی بر حذف مهم‌ترین ویژگی این گوشی، که به تازگی رونمایی شده است، نخواهد بود.

قبلا پیش بینی شده بود که گلکسی S21 FE قدرت شارژ 25 واتی خواهد داشت که نسبت به قدرت شارژ 15 واتی S20 FE پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود. در نسل قبلی اس 20 اف ای تنها قادر بود تا از شارژر 15 واتی مخصوص خود که در جعبه قرار داده شده بود، پشتیبانی کند. حالا یکی از منابع تایید کرده است که گلکسی S21 FE از هردو شارژر 25 واتی معمولی و شارژر فوق حرفه‌ای 45 واتی سامسونگ که تنها برای مدل‌های Note و Ultra طراحی شده بود، استفاده خواهد کرد.

در بررسی‌های Galaxy S20 FE مشخص شده بود که حتی شارژر 15 واتی این گوشی هم این توانایی را دارد تا در کمتر از 1 و نیم ساعت از باتری خالی به 100% شارژ کامل دست پیدا کند. برای دستیابی به 50% شارژ هم تنها به 30 دقیقه زمان نیاز است. قطعا می‌توانید تصور کنید که با وجود شارژرهای جدید و ارتقا یافته سامسونگ تا چه حد در زمان شارژ کردن گوشی صرفه جویی خواهید کرد.

با توجه به اطلاعات رسمی که از گلکسی اس 21 اف ای منتشر شده است می‌توان متوجه شد که شارژرهای قابل پشتیبانی این گوشی دقیقا مانند شارژر 25 واتی EP – TA800 خواهد بود که با گوشی‌های سری S21 عرضه می‌شود. علاوه بر این شارژرهای 45 واتی EP – TA845 که باید به صورت جداگانه تهیه شوند هم قابل خریداری و استفاده برای این گوشی جدید خواهند بود.

گفته می‌شود گوشی‌های گلکسی S21 FE با باتری 4500 mAh در کمتر از یک ساعت به 100% شارژ دست می‌یابد تا به یکی از سریع‌ترین گوشی‌ها از لحاظ شارژ شدن تبدیل شود.