تارانتینو

تارانتینو منتقدان فیلم روزی روزگاری در هالیوود را به فحش کشید! 

تارانتینو با ساخت فیلم روزی روزگاری در هالیوود، جنجال‌های زیادی به راه انداخت و حالا با الفاظ رکیک به استقبال منتقدان این فیلم رفته است.

کوئنتین تارانتینو در مصاحبه اخیرش، موضع خود را نسبت به فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» مشخص کرد؛ او تمام‌قد در کنار فیلم‌اش و سکانس‌هایی که در آن‌ شخصیت بروس لی نقش دارد ایستاده است. این کارگردان مطرح آمریکایی با حضور در پادکست The Joe Rogan Experience، پای انتقادات اخیر را به میان کشید و راجع‌به این موضوعات صحبت کرد.

بروس لی

تازه‌ترین انتقادات از فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» به سکانس درگیری بروس لی با کلیف بوث (برد پیت) در صحنه فیلمبرداری سریال Green Hornet برمی‌گردد. جایی که این بدلکار پس از بالا گرفتن جدال فیزیکی و آغاز مبارزه، بروس لی را با شدت زیادی به ماشین می‌کوبد. بسیاری از طرفداران و خصوصاً شانون لی (دختر بروس لی) نسبت به این سکانس اعتراض کردند. هنگامی که روگن در طول مصاحبه از تارانتیتو راجع‌به این موضوع پرسید، او اتفاق پیش‌آمده را پذیرفت و عذرخواهی کرد.

اما اگر احساس می‌کنید که عذرخواهی کوچک تارانتینو تمام منتقدان فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» را شامل می‌شود، سخت در اشتباهید. او در این‌باره می‌گوید: «من می‌توانم دلایل ناراحتی شانون لی را درک کنم. بروس لی پدر او بود و شانون حق دارد که ناراحت شود. اما باقی افراد می‌توانند بروند به جهنم! زیرا این موضوع هیچ ربطی به آن‌ها نداشته و نخواهد داشت.»

این فیلم‌ساز صاحب سبک در طول مصاحبه‌اش به رمان «روزی روزگاری در هالیوود» و تغییر در روند قصه و روابط بروس لی با کلیف بوث نیز اشاره کرد. متیو پولی به عنوان نویسنده زندگینامه بروس لی، قبلاً در گفت‌و‌گو خود با Esquire به ویژگی‌های شخصیتی لی اشاره کرده بود که در ادامه می‌توانید این اظهارات را مطالعه کنید. «بروس لی همیشه به‌خاطر توجه زیاد به افراد زیرمجموعه‌اش در صحنه‌های فیلم به ویژه بلدلکاران، از شهرت و محبوبیت زیادی در نزد عوامل تولید فیلم برخوردار بوده است.» اما تارانتینو با این اظهار نظرات موافق نیست و عقاید کاملاً متفاوتی دارد!

آینده کاری تارانتینو همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد زیرا او احتمالاً پس از ساخت یک فیلم دیگر، از دنیای سینما و کارگردانی خداحافظی خواهد کرد؛ اما هنوز اطلاعاتی از آخرین اثر او در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. البته خیلی بیشتر از بروند به جهنم بود:))))))