فیلم Don’t Breathe 2

تریلر جدید فیلم Don’t Breathe 2 را تماشا کنید؛ بازگشت قاتل نابینا

اگر به آثار ترسناک و دلهره آور باحضور آدمکش‌های خطرناک علاقه‌مند هستید، جدیدترین تریلر فیلم Don’t Breathe 2 می‌تواند شگفت‌زده‌تان کند.

هنگامی که در سال ۲۰۱۶ فیلم نفس نکش (Don’t Breathe) به کارگردانی فده آلوارز برای اولین‌بار به نمایش درآمد، کسی فکرش را نمی‌کرد که این عنوان ترسناک در آینده دنباله‌ای داشته باشد. به‌هرحال این فیلم با نظرات مثبت منتقدان روبه‌رو شد و از وب‌سایت راتن تومیتوز امتیاز ۸۸ را دریافت کرد. «نفس نکش» در گیشه هم موفق بود و با فروشی حدود ۱۶۰ میلیون دلار، چندین برابر بیشتر از بودجه ۹ میلیون دلاری خود به سوددهی رسید. حالا فیلم Don’t Breathe 2 قرار است باری دیگر یک جهان هولناک را تصویرسازی کند و به ماجراهای نورمن نوردستروم (معروف به مرد کور) بپردازد.

داستان فیلم Don’t Breathe 2 چند سال پس از ماجراهای قسمت اول اتفاق می‌افتد. نورمن نوردستروم به ظاهر زندگی آرامی پیدا کرده و با آرامش در خانه‌اش وقت می‌گذراند. اما گناهان گذشته، جدیدترین دشمنان نورمن خواهند بود. نورمن در فیلم قبلی حکم شکارچی را داشت اما او اکنون مانند شکار، در دام نیروهای شر و گناهان گذشته‌اش افتاده است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید و نفس‌گیر این فیلم را تماشا کنید.

وظیفه کارگردانی قسمت دوم «نفس نکش» بر عهده رودو سایگس خواهد بود و دیگر خبری از حضور فده آلوارز در پشت دوربین نیست. آلوارز همراه با همراه سم ریمی به عنوان تهیه‌کننده فعالیت می‌کند و در کنار سایگس، فیلمنامه فیلم Don’t Breathe 2 را نوشته است.

آلوارز اخیراً در مصاحبه با وب‌سایت IGN راجع‌به این فیلم و شخصیت اصلی‌اش صحبت کرده است. آلوارز می‌گوید:  «در قسمت قبلی نورمن کاملاً برتری داشت. اما این‌بار ورق برگشته و تعداد دشمنان او بسیار بیشتر خواهند بود. حالا این مرد کور باید برای زنده ماندن و حفظ زندگی‌اش، با همه‌چیز و همه‌کس از جمله خودش بجنگد.»

«نفس نکش» با استفاده از ویژگی‌های موفق آثاری مانند «کشتار با اره برقی در تگزاس» و High Tension، یکی از بهترین تجربه‌های ترسناک و دلهره‌آور یک دهه اخیر را به مخاطبان ارائه داد. حالا باید ببینیم آیا قسمت دوم هم می‌تواند موفقیت‌های فیلم قبلی را تکرار کند یا خیر. سونی فیلم Don’t Breathe 2 را در تاریخ ۱۳ آگوست ۲۰۲۱ (۲۲ مرداد ۱۴۰۰) راهی سالن‌های سینما خواهد کرد. از همین حالا خودتان را برای یک تابستان داغ و نفس‌گیر آماده کنید.

نظر شما راجع به تریلر جدید قسمت دوم فیلم Don’t Breathe 2 چیست؟ آیا قسمت قبلی این عنوان ترسناک و مهیج را تماشا کرده‌اید؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.