تلویزیون های QNED ال جی

عرضه جهانی تلویزیون های QNED ال جی به زودی آغاز می‌شود

تلویزیون های QNED ال جی از تکنولوژی‌های تازه‌ای استفاده می‌کنند و قرار است از همین ماه به صورت رسمی وارد بازار جهانی شوند.

تلویزیون های QNED ال جی کیفیت تصویر بسیار بالاتری نسبت به مدل‌های پیشین دارند و به زودی در سراسر جهان در دسترس عمومی قرار می‌گیرند.

این سری جدید، از نور پس زمینه مینی ال‌ای‌دی (mini LED) در تلفیق با تکنولوژی‌های نقطه کوانتومی (Quantum Dot) و نانوسِل (NanoCell) استفاده می‌کند که نتیجه‌اش سطح تازه‌ای از کیفیت تصویر و شفافیت است. اگر با تکنولوژی مینی ال‌ای‌دی آشنایی ندارید، یک روش جدیدِ عرضه‌ی نور پس زمینه برای پنل‌های ال سی دی است که از عناصر نوری بسیار کوچک LED استفاده می‌کند. با توجه به کوچک بودن‌شان، تعداد بیشتری از این عناصر نوری بر روی یک صفحه قرار می‌گیرند و تصاویری بسیار شفاف با نورپردازی طبیعی ارائه می‌دهند.

این فناوری‌ها به افزایش زاویه دید نیز کمک کرده و نرخ تازه‌سازی را تا 120 هرتز بالا برده‌اند، بنابراین می‌توانید انتظار تصاویر روان و باکیفیتی را داشته باشید و در زمینه بازی کردن هم این تلوزیون‌ها به یک گزینه مناسب تبدیل می‌شوند.

تلویزیون های QNED ال جی

تلویزیون های QNED ال جی در چند مدل مختلف تولید می‌شوند: مدل QNED99 با رزولوشن 8K، مدل QNED90 با رزولوشن 4K و مدل QNED95. تمامی این مدل‌ها از فناوری‌های فوق الذکر استفاده می‌کنند و برای مثال در مدل QNED99 که 86 اینچی است، حدود 30 هزار مینی ال‌ای‌دی به کار رفته که باورنکردنی است.

ناگفته نماند که این تلوزیون‌ها از نسخه ششم سیستم عامل webOS شرکت ال جی هم استفاده می‌کنند. وب او‌ اس 6.0 قرار است بیشترین تغییرات را نسبت به نسخه‌های پیشین داشته باشد و کمک می‌کند تا پتانسیل‌های این مدل‌های جدید بیشتر شکوفا شود.

تلوزیون‌های مذکور هنوز قیمت مشخصی ندارند اما طبق اعلام ال جی قرار است نزدیک به تلوزیون‌های پرچمدار OLED قیمت‌گذاری شوند. از اواسط ماه ژوئیه می‌توانید این مدل‌های جدید را در بازار جهانی رویت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*