تی شرت هوشمند ZTE

تی شرت هوشمند ZTE با قابلیت پایش سلامتی معرفی شد

در جریان همایش جهانی گوشی موبایل MWC) 2021)، از تی شرت هوشمند ZTE رونمایی شد که می‌تواند بر سلامتی شما نظارت کند و آمار دقیقی ارائه دهد.

تی شرت هوشمند ZTE که قرار است با نام تجاری YouCare عرضه شود، از فناوری‌های تازه‌ای برای پایش سلامتی استفاده می‌کند.

این تی‌ شرت منحصربه‌فرد، مجهز به سنسورهای ویژه‌ای است که اطلاعات را گرفته و از طریق شبکه 5G ارائه می‌دهد. همچنین قابل شستشو است و از نظر ظاهری، تفاوتی با تی‌ شرت‌های معمولی بازار ندارد.

پروژه YouCare با این هدف آغاز شد که یک لباس بتواند اطلاعات مختلفی از سلامتی فرد را به او اطلاع‌رسانی کند. به گفته سازندگان، این پیراهن می‌تواند نشانگرهای زیستی و حیاتی بدن را تشخیص دهد و آن‌ها را تحت نظر بگیرد. اطلاعات بدست آمده، در ادامه از طریق شبکه 5G که از سوی شرکت تجهیزات مخابراتی ZTE فراهم شده، به صاحب لباس اعلام می‌شود. البته این لباس هنوز در مراحل آزمایشی قرار دارد اما تا اینجا، امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

تی شرت هوشمند ZTE

همان طور که بالاتر اشاره شد، بر روی تی‌ شرت سنسورهایی وجود دارد که از جنس پلیمر هستند. این سنسورها اطلاعات را از بدن گرفته و سپس آن‌ها را به صورت آماری ارائه می‌دهند. در کنار این پیراهن، یک اپلیکیشن وجود دارد که می‌توانید آن را بر روی گوشی یا ساعت هوشمند خود نصب کرده و اطلاعات مرتبط با سلامتی بدن خود را در تمام ساعت شبانه‌روز دریافت نمایید.

تی شرت هوشمند ZTE می‌تواند عملکرد تنفسی، عملکرد قلب، میزان عرق کردن و فعالیت‌های عضلانی بدن را تحت نظر داشته باشد و علاوه بر این‌ها، نسبت به بعضی از بیماری‌ها حساس است و علائمِ احتمالی آن‌ها را به شما اطلاع می‌دهد. این تی شرت می‌تواند آغازگر مسیر تازه‌ای برای ابزارهای پایش سلامتی باشد و تکنولوژی‌های آن را در ادامه نزدیک، می‌توانیم در لباس‌های بیشتری مشاهده کنیم.

این تی شرت می‌تواند به یک ابزار کارآمد در ورزش و شغل‌های مختلف تبدیل شود و با تشکر از شبکه 5G، آمار و اطلاعات را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار فرد قرار می‌دهد. هنوز مشخص نیست که چه زمانی شاهد عرضه رسمی این پیراهن خواهیم بود یا قرار است چه قیمتی داشته باشد. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*