گوشی سامسونگ گلکسی ای ۲۲ 4G

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۲۲ 4G در سکوت خبری معرفی شد

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۲۲ 4G با امکانات جذابی مثل یک نمایشگر بزرگ امولد و دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی در کنار قیمت اقتصادی معرفی شد.

تقریباً یک ماه پیش بود که سامسونگ از یک گوشی 5G جدید به نام Galaxy A22 رونمایی کرد. مدت‌ها بود که ما می‌شنیدیم سامسونگ می‌خواهد نسخه 4G این گوشی را هم عرضه کند. اکنون، آنطور که در وب‌سایت سامسونگ هند آمده، گوشی سامسونگ گلکسی ای ۲۲ 4G وارد بازار این کشور آسیایی شده است.

قیمت و مشخصات سامسونگ گلکسی ای ۲۲ 4G

این گوشی با قیمتی در حدود ۲۴۸ دلار هم اکنون در بازار هند به فروش می رسد. با این مبلغ، شما نسخه‌ای از دیوایس مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه را در اختیار خواهید گرفت. در رنگ‌بندی این گوشی نیز فقط باید بین دو رنگ مشکی و سبز یکی را برگزینید.

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۲۲ 4G

گوشی گلکسی A22 4G سامسونگ به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت در حالت تصویر High Brightness Mode مجهز است. چهار دوربین روی قاب پشتی آن حضور دارند که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال تصویر، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با دیافراگم f/2.2 و همچنین دو دوربین ۲ مگاپیکسلی f/2.4 با حسگر تشخیص عمق و ماکرو می‌شود. روی قاب جلویی نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی f/2.2 برای عکاسی سلفی به همراه فوکوس خودکار حضور دارد.

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۲۲ 4G

سامسونگ جزئیاتی از تراشه این گوشی را فاش نکرده و به گفتن سرعت کلاک ۲ گیگاهرتزی آن برای هسته‌های بزرگ و سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتزی آن برای هسته‌های کوچک در این چیپست بسنده کرده است. اگر به گزارش‌های قبلی استناد کنیم، این گوشی از تراشه Helio G80 شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد.

سامسونگ گلکسی ای ۲۲ 4G به یک اسلات ارتقاء حافظه microSD و دو اسلات سیم کارت مستقل از هم، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، یک حسگر اثر انگشت ادغام شده زیر کلید پاور و یک باتری ۵.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. ابعاد آن برابر با ۱۵۹.۳ در ۷۳.۶ در ۸.۴ میلی‌متر و وزن آن نیز ۱۸۶ گرم است.

به نظر می‌رسد که سامسونگ این گوشی را برای رقابت با گوشی‌های چینی ارزان قیمت بازار که امکانات مشابهی را ارائه می‌کنند، معرفی کرده است.