روش جدید اضافه کردن لینک به استوری های اینستاگرام

نحوه اضافه کردن لینک به استوری های اینستاگرام با یک روش جدید

در این مقاله به معرفی یک روش جدید برای اضافه کردن لینک به استوری های اینستاگرام می‌پردازیم که کار را بیش از پیش برای صفحات تجاری راحت می‌کند.

اینستاگرام همیشه محدودیت‌هایی را برای اضافه کردن لینک به استوری هایش پیش پای کاربران می‌گذارد. اما ظاهراً تغییراتی که در سطح این اپلیکیشن انجام شده نشان می‌دهد اینستاگرام در حال تغییر رویه است. در این مقاله قصد داریم به بررسی اینکه چه کسانی می‌توانند لینک را به استوری خود اضافه کنند و چگونه این کار انجام می‌شود بپردازیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

چه کسانی قادر به اضافه کردن لینک به استوری های اینستاگرام هستند؟

اینستاگرام مدت‌هاست که فقط یک راه «کشیدن صفحه به بالا» را برای افزودن لینک به استوری هایش در اختیار کاربران می‌گذارد. اگر به این ابزار دسترسی داشته باشید، می‌توانید به کاربران خود اجازه دهید که با بالا کشیدن صفحه در استوری شما یا ضربه زدن روی دکمه‌ای که زیر استوری قرار دارد، بدون نیاز به ترک اپلیکیشن اینستاگرام، از آن لینک بازدید کنند. اما برای استفاده از این قابلیت یک شرط بزرگ وجود دارد:

تنها در صورتی شما می‌توانید به این ابزار دسترسی داشته باشید که یک پیج تجاری با بیش از ۱۰ هزار دنبال کننده یا دارای تیک آبی از طرف اینستاگرام باشید.

البته بر اساس گزارش‌های اخیر، اینستاگرام به زودی به کاربران عادی خودش هم اجازه خواهد داد که لینک‌ها را از طریق استوری‌های خود با دنبال کنندگانشان به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید:

قابلیت اشتراک گذاری لینک در اینستاگرام برای کاربران عادی ارائه خواهد شد

حالا خبر می‌رسد اینستاگرام در حال آزمایش یک لینک استیکری است که مثل لینک از طریق کشیدن صفحه به بالا کار می‌کند. برای استفاده از آن کافیست به جای کشیدن صفحه به بالا، فقط روی آن ضربه بزنید. یکی از مزیت‌های این ابزار جدید، امکان پاسخگویی کاربران به استوری‌هایی است که دارای یک لینک استیکری هستند؛ در حالی که استوری‌های حاوی لینک کشیدن صفحه به بالا این امکان را به کاربران نمی‌دهند.

اینستاگرام به صورت محدودی در حال آزمایش این ابزار جدید است و در صورت موفقیت آمیز بودن،‌ آن را در اختیار عموم کاربران قرار خواهد داد. البته گفته می‌شود اینستاگرام هنوز هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن لینک استیکری به بخش فید یا هر بخش دیگری از اپلیکیشن خود به جز استوری‌ها ندارد.

چگونه باید یک لینک را به استوری های اینستاگرام اضافه کرد؟

اگر شرایط فوق را داشته باشید، می‌توانید یک لینک را با ابزار کشیدن صفحه به بالا یا لینک استیکری، به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید. هرچند استوری‌ها فقط ۲۴ ساعت در صفحه شما باقی می‌مانند، اما راهکار بسیار عالی برای دسترسی سریع به لینکی هستند که شما می‌خواهید آن را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.

– ابزار کشیدن صفحه به بالا

روش جدید اضافه کردن لینک به استوری های اینستاگرام

بار دیگر تأکید می‌کنم که برای استفاده از ابزار افزودن لینک به استوری از طریق کشیدن صفحه به بالا، حساب کاربری شما باید از نوع تجاری با بیش از ۱۰ هزار دنبال کننده و یا دارای تیک آبی از طرف اینستاگرام باشد. اگر دارای این شرایط هستید، همین حالا می‌توانید از این ابزار در استوری های اینستاگرام استفاده کنید.

  1. اینستاگرام را اجرا کنید.
  2. روی آیکون دوربین در بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. در اپلیکیشن روی عکس یا ویدیو کلیک کرده و یک تصویر را از گالری گوشی خود انتخاب کنید.
  4. در مرکز صفحه روی آیکون لینک کلیک کنید.
  5. لینک مورد نظر (یک لینک اینترنتی یا IGTV) خود را اضافه کنید.
  6. اگر کاربر آیفون هستید روی گزینه Done کلیک کنید. اگر کاربر اندروید هستید تیک گزینه را بزنید.

استفاده از لینک در استوری‌ها با این روش فقط به اضافه کردن یک لینک به هر استوری محدود می‌شود. دنبال کنندگان شما یک فلش رو به بالای کوچک به همراه یک نوشته را در زیر صفحه استوری شما مشاهده خواهند کرد. برای دسترسی به لینکی که شما قرار داده‌اید،‌ آن‌ها باید صفحه را از پایین به طرف بالا بکشند. سپس شما از طریق خود برنامه اینستاگرام می‌توانید آمار کلیک روی لینک مورد نظر توسط کاربران را به دست آورید.

نکته: اگر صفحه شما فروشگاهی است، می‌توانید به کاربران خود اجازه دهید مستقیماً روی لینک‌های قابل سفارش کلیک کنند تا جزئیات بیشتری از محصول را مشاهده کنند یا حتی به فهرستی از محصولات شما و یا پیج فروشگاهی شما منتقل شوند. اگر هم فاقد پیج فروشگاهی هستید، شما می‌توانید در استوری خود لینک یک مقاله، پست وبلاگی یا هر آدرسی که می‌خواهید را اضافه کنید.

– ابزار لینک استیکری

روش جدید اضافه کردن لینک به استوری های اینستاگرام

اینستاگرام مشغول آزمایش یک لینک استیکری است که می‌تواند جایگزین ابزار کشیدن صفحه به بالا شود. این ابزار جدید دید بیشتری در استوری دارد و می‌تواند در هر کجای صفحه که شما بخواهید قرار بگیرد. این ابزار حتی بخش کوچکی از آدرس لینک مورد نظر را هم به نمایش می‌گذارد؛ هرچند برندها معمولاً از یک لینک کوتاه شده برای اضافه کردن لینک به استوری های اینستاگرام استفاده می‌کنند.

  1. اینستاگرام را اجرا کنید.
  2. روی آیکون دوربین در بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. در اپلیکیشن روی عکس یا ویدیو کلیک کرده و یک تصویر را از گالری گوشی خود انتخاب کنید.
  4. صفحه استیکر استوری‌های اینستاگرام را باز کنید.
  5. به پایین صفحه بیایید و استیکر لینک را پیدا کنید. آن را انتخاب کنید.
  6. به صفحه‌ای منتقل خواهید شد که در آن می‌توانید لینک مورد نظر (یک لینک اینترنتی یا IGTV) خود را اضافه کنید
  7. شما می‌توانید این لینک استیکری را به هر کجای صفحه که خواستید منتقل کنید و یا سایز آن را تغییر دهید.
  8. شما می‌توانید از سه رنگ مختلف، یک رنگ را به دلخواه برای این لینک استیکری انتخاب کنید.
  9. در انتها اگر کاربر آیفون هستید روی گزینه Done کلیک کنید. اگر کاربر اندروید هستید تیک گزینه را بزنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*