بازی Dead Space

نسخه بازسازی بازی Dead Space در دست توسعه قرار دارد

طبق شایعات منتشر شده، شرکت EA دستور ساخت نسخه بازسازی بازی Dead Space را صادر کرده است و به زودی شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

در حالی که پرونده سری دد اسپیس چند سال قبل بسته شد، نسخه بازسازی بازی Dead Space می‌تواند آن را احیا کند و آغازگر فصل تازه‌ای برای این مجموعه باشد.

استودیوی موتیو (Motive) که در ساخت بازی استار وارز: بتل‌فرانت 2 (Star Wars: Battlefront II) همکاری داشت، از سوی EA مامور شده تا بر روی یک بازی دد اسپیس جدید کار کند. تا پیش از این تصور می‌شد که این نسخه، قسمت چهارم مجموعه باشد اما حالا طبق اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد با یک بازسازی از قسمت اول رو به رو هستیم. البته نه یک ریمستر معمولی که تنها به افزایش کیفیت تکسچرها خلاصه می‌شود بلکه یک بازسازی کامل!

بازی Dead Space

نسخه بازسازی بازی Dead Space در راه است

استودیوی موتیو برای ساخت این بازی، قصد دارد همان مسیر شرکت کپکام (Capcom) در توسعه نسخه بازسازی رزیدنت اول 2 و 3 را در پیش بگیرد، یعنی این عنوان را از پایه بسازد. دد اسپیس جدید اگرچه بر ساختار کلی قسمت اصلی استوار خواهد بود اما با یک موتور گرافیکی تازه ساخته می‌شود، از نظری بصری مشابه دیگر عناوین مدرن خواهد بود و احتمالا از مکانیک‌های گیم پلی متفاوتی بهره می‌برد.

شاید دلیل اصلی بازگشت سری بازی Dead Space را باید کپکام بدانیم. آن‌ها با نسخه‌های بازسازی رزیدنت اویل، موفقیت‌های زیادی را تجربه کردند و حتی باعث افزایش محبوبیت ژانر ترسناک شدند. شرکت EA هم می‌خواهد با دد اسپیس، همین کار را انجام دهد و اگر این نسخه جدید به فروش تجاری خوبی رسید، می‌توانیم انتظار قسمت‌های بیشتری از این مجموعه را داشته باشیم.

بازی Dead Space

در حالی که اکثر شرکت‌های بزرگ، به سوی عناوین آنلاین چندنفره گرایش پیدا کرده‌اند، موفقیت بازی استار وارز جدای: فالن اوردر (Star Wars Jedi: Fallen Order) یک بار دیگر ثابت کرد که آثار داستانی تک نفره هنوز هم طرفدار دارند و می‌توانند پرفروش ظاهر شوند. در همین راستا، EA مصمم است تا بازی‌های داستانی بیشتری تولید کند.

سری فضای مُرده با اینکه پتانسیل‌های زیادی داشت اما خیلی زود به انتهای راه رسید؛ با این حال، اکثر بازی دوستان خاطرات خوبی از آن دارند. این مجموعه شما را به دورترین نقاط فضا می‌برد، جایی که باید با موجودات بی‌رحم دست و پنجه نرم کنید.

شاید نقطه‌ی شکست این فرانچایز را باید قسمت سوم بدانیم: این قسمت چند تفاوت بزرگ با نسخه‌های پیشین داشت، از جمله اینکه اجازه می‌داد مراحل را به صورت دو نفره انجام دهید. بسیاری از طرفداران عقیده داشتند که تجربه‌ی بازی به صورت کو-آپ از ترسناک بودن آن کم می‌کند. قسمت سوم، اکشن‌تر هم شده بود که برای این مسئله هم با بازخوردهای منفی رو به رو شد. نتیجه این تغییرات، فروش ضعیف بازی بود و شرکت EA را مجاب کرد که آن را کنار بگذارد. حالا اما شرایط عوض شده و نسخه بازسازی بازی Dead Space می‌تواند این مجموعه را به شکوه گذشته نزدیک کند.

به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر می‌شود که آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*