هواوی band 6 pro

هواوی Band 6 Pro و تلویزیون مخصوص کودکان این ماه عرضه می‌شود

اگر منتظر گوشی‌های جدید هواوی هستید فعلا دست نگه دارید، چراکه محصولات جدید دیگری از هواوی در جریان این ماه عرضه خواهند شد که شامل هواوی Band 6 Pro و یک تلویزیون مخصوص کودکان می‌شود.

انتظار می‌رود شرکت هواوی در طول ماه جاری میلادی، تعدادی از محصولات جدیدش را روانه بازار کند. در حالی که بیشتر مشتریان این شرکت چینی منتشر عرضه سری Huawei P50 هستند، شایعاتی به بیرون درز کرده است که خبر از عرضه محصولات جذاب دیگری از جمله ساعت هواوی Band 6 Pro می‌دهد.

یک حساب کاربری معروف در سایت چینی Webio که سابقه انتشار اطلاعات مخفی از شرکت هواوی را داشته، تایید کرده است که Huawei قصد دارد در هفته‌های آینده، چندین محصول معرفی نشده را روانه بازار کند که شامل دو محصول پوشیدنی، یعنی ساعت هوشمند هواوی Band Pro 6 و ساعت مخصوص کودکان 4X Pro می‌شود.

عرضه ساعت هوشمند بند 6 پرو کمی غافلگیر کننده به شمار می‌رود، زیرا تنها 3 ماه پس از معرفی مدل استاندارد آن، چنین اتفاقی رقم خواهد خورد. با این حال ساعت کودکان 4X جولای سال پیش در دسترس مشتریان قرار گرفت و عرضه مدل Pro یک سال بعد از آن، منطقی به نظر می‌رسد تا وارث مدل قدیمی‌تر خود باشد.

ضمنا بر اساس شایعات درز کرده، هواوی قصد معرفی صفحه نمایش هوشمند مخصوص کودکان را خواهد داشت تا پا در جای پای آمازون بگذارد. پیش از این آمازون هم در ماه می مدل مخصوص کودکان از Echo Show 5 را طراحی و معرفی کرده بود. صفحه نمایش هوشمند سری S هواوی (بخوانید تلویزیون هوشمند سری S) هم یک مدل Pro در پیش خواهد داشت و خود سری X معمولی هم در سایز جدیدی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

فردی که اطلاعات ذکر شده را به انتشار رسانده، ادعا کرده است که این ماه شاهد معرفی هیچ نوت بوکی از هواوی نخواهیم بود. پس اگر شما هم یکی از افرادی هستید که مشتاقانه منتظر معرفی مدل جدید MateBook بودید، احتمالا به شدت نا امید خواهید شد. هر چند معرفی مدل جدید این نوت بوک تا ماه‌های پایانی سال جاری میلادی بسیار محتمل است.

ما هنوز مطمئن نیستیم که آیا تمام این محصولات به صورت همزمان و در جریان یک مراسم معرفی می‌شوند یا معرفی جداگانه خواهند داشت. به محض انتشار جزئیات بیشتر، شما را در جریان این اخبار خواهیم گذاشت.