گوشی دیزو

اولین گوشی دیزو با طراحی دوربین شبیه لومیا 1020 عرضه خواهد شد

دیزو – Dizo برند زیر مجموعه ریلمی است. اخیرا تصویری در توییتر منتشر شده است که به اولین گوشی دیزو اشاره دارد. طراحی دوربین این گوشی یادآور لومیا ۱۰۲۰ است.

دیزو برند زیر مجموعه ریلمی است که بر اینترنت و هوش مصنوعی اشیاء تمرکز دارد. این برند هفته گذشته از ایرفون‌های بی‌ سیم خود رونمایی کرد و حالا می‌خواهد از محصول جدید خود رونمایی کند. البته؛ گجت جدید این شرکت ارتباطی با اینترنت و هوش مصنوعی اشیاء ندارد و تنها یک گوشی موبایل است.

دیزو با انتشار تصویری در توییتر به گوشی موبایل خود اشاره کرد. البته؛ تصویر منتشر شده خیلی واضح نیست، اما با کمی ویرایش می‌توان متوجه شد که با یک گوشی غیر هوشمند طرف هستیم که از طراحی دوربین دایره‌ای شکل بهره می‌برد. در واقع ممکن است طراحی دوربین این گوشی در نگاه اول شما را به یاد لومیا ۱۰۲۰ بیاندازد.  دیزو یک فلاش را نیز در کنار دوربین قرار داده است.

طراحی پریمیوم در کنار بهترین ویژگی‌ها دقیقا همان چیزی است که برای متفاوت بودن نیاز دارید. به زودی می‌توانید آن را تهیه کنید. می‌توانید حدس بزنید چه گجتی است؟

دیزو هنوز هیچ اطلاعاتی را درباره گوشی ساده خود منتشر نکرده،‌ اما شاید گوشی مورد اشاره همان دیزو استار ۵۰۰ باشد که اخیرا تاییدیه FCC را دریافت کرده است. اگرچه در بدنه پشتی Dizo Star 500 شاهد برند دیزو بودیم، اما در تصویر منتشر شده جدید خبری از این برند نیست و جایش را به بدنه‌ای با بافت ریز داده است.

شاید دیزو بعدا تصمیم گرفته طراحی گوشی خود را کمی تغییر دهد و اگر گوشی مورد نظر برند زیر مجموعه ریلمی همان استار ۵۰۰ باشد، پس دارای پشتیبانی از دو سیم کارت، اتصال 2G، درگاه microSD و باتری ۱۸۳۰ میلی‌آمپری خواهد بود.

البته استار ۵۰۰ تنها گوشی دیزو نبود که توانسته بود تاییدیه FCC را دریافت کند و گوشی دیگری با نام استار ۳۰۰ آن را همراهی می‌کرد. استار ۳۰۰ از صفحه نمایش کوچکتری بهره می‌برد، اما یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری را در خود جای داده است و همانند برادر بزرگتر خود دارای پشتیبانی از دو سیم کارت، اتصال 2G و درگاه میکرو SD است.

هنوز هیچ اطلاعات دیگری درباره Star 300 منتشر شده است. اما احتمالا در آینده نزدیک اخبار بیشتری درباره گوشی‌های ساده دیزو خواهیم شنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*