تخفیفان

آینده با تخفیفان «بهترم می‌شه»

تخفیفان در ادامه تغییرات برندینگ خود و در جهت یکپارچه کردن ارتباط با مخاطبان سرویس‌های خود، تصمیم به تغییر شعار خود گرفت. این شعار جدید با عنوان «بهترم می‌شه» به تخفیفان کمک می‌کند تا راحت‌تر، ارزش‌ها و پیام خود مبنی بر ارائه راه‌کارهای هوشمندانه و تجربه خریدی بهتر را به مخاطب خود منتقل کرده و به رشد و شکوفایی برند خود کمک کند.

می‌خواستیم بخشی از تغییر باشیم!

امروز تخفیفان در حال تبدیل شدن از یک سایت خرید گروهی به یک بازارچه آنلاین در حوزه ارائه تخفیف است. به همین دلیل به ارائه پیامی جامع و یک‌پارچه نیاز دارد. این پیام از نگاه تخفیفان تلاش هر روزه و همیشگی برای بهتر شدن خود، بهتر کردن حال مردم و بهتر شدن حال کسب و کارها و همکاران تخفیفان است. به همین دلیل تخفیفان تصمیم گرفته است تا شعار خود را در راستای همسو شدن با خدماتی که ارائه می‌کند، تغییر دهد.

چشم‌انداز‌های تخفیفان بر سه اصل قدرت انتخاب و تنوع، ارزیابی و بهترین قیمت استوار است. در همین راستا تخفیفان در یک سال گذشته تغییرات زیادی را به خود دیده و سرویس‌های جدیدی را در راستای چشم‌اندازهای خود راه‌اندازی کرده.

نازنین دانشور، بنیان گذار تخفیفان در خصوص این تغییرات می‌گوید:

همه‌گیری ویروس کرونا و تغییر فضا باعث شد تا دنیا با سرعت بیشتری تغییر کند. ما هم می‌خواستیم بخشی از تغییر باشیم و خودمان را همزمان با این تغییر بهتر کنیم. بنابراین سرعتمان را زیاد کردیم و استراتژی‌هایی را که برای آینده دیده بودیم با سرعت بیشتری دنبال کردیم. در تیر ماه 99 ما سرویس «پولِ‌تو خرید اینترنتی» را راه‌اندازی کردیم. سرویسی که به مخاطبان ما کمک می‌کند هم با سایت‌ها و فروشگاه‌های بیشتری آشنا بشوند و هم خرید ارزان‌تر و هوشمندانه‌تری تجربه کنند. در ادامه سرویس «پولِ‌تو خرید حضوری» را راه‌اندازی کردیم و امکان خرید هوشمندانه‌تر را از فروشگاه‌های سطح شهر فراهم کردیم. ما در سرویس پولِ‌تو خرید آنلاین تا امروز چندین میلیارد تومان به کاربران خود، پول نقد برگرداندیم و سرویس پولِ‌تو خرید حضوری هم حالا بیش از یک میلیون کاربر دارد. با توجه به این که نوع خدمات تخفیفان و همینطور نوع نگاه به تخفیفان تغییر کرده بود، پروژه تغییرات و برندینگ تخفیفان را شروع کردیم.

با تخفیفان خرید کردن هر چیزی بهترم می‌شه!

برای تخفیفان مهم نیست که شما به دنبال خرید چه چیزی هستید یا اصلا قصد خرید آنلاین دارید یا حضوری!  مهم این است که شما خریدی هوشمندانه و بهتر داشته باشید. امروز تخفیفان در نقطه‌ای قرار گرفته که می‌تواند روی تفریح و خرید شما تاثیرگذار باشد. با تخفیفان شما حتی اگر قصد خرید از میوه فروش‌ها یا داروخانه‌ها هم که داشته باشید، می‌توانید هوشمندانه‌تر خرید کنید!

تخفیفان به شما مراکز تفریحی و خدماتی، فروشگاه‌های اینترنتی و فروشگاه‌های حضوری برای خرید کردن پیشنهاد می‌کند. در تخفیفان شما قدرت انتخاب بالایی دارید و می‌توانید مراکز و فروشگاه‌ها را پیدا کنید، آن‌ها را بررسی و مقایسه کنید، قیمت، امتیاز و نظرات مشتریان آن‌ها را مشاهده کنید و در نهایت یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. خرید شما زمانی هوشمندانه می‌شود که از یکی از خدمات تخفیفان استفاده کنید. این خدمات می‌تواند خرید با قیمت کمتر، استفاده از کد تخفیف در فروشگاه‌های اینترنتی یا استفاده بازگشت وجه نقد با استفاده از سرویس پولِ‌تو باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*