گوشی های پرچمدار وان پلاس

گوشی های پرچمدار وان پلاس تا ۳ سال آپدیت‌های اندروید را دریافت می‌کنند

بر اساس سیاست جدید شرکت OnePlus و همکاری آن‌ها با OPPO، گوشی های پرچمدار وان پلاس تا ۳ سال آپدیت‌های اندروید را دریافت خواهند کرد.

وان پلاس از زمانی که ماه گذشته خبر از ادغام و اتحاد با شرکت اوپو داد، وعده داد که به‌روزرسانی‌های نرم افزاری سریع‌تر و پایدارتری را برای گوشی‌های عرضه کند. حالا این برند چینی می‌گوید که نسبت به انتشار آپدیت‌های اندروید متعهدتر نیز خواهد شد.

گوشی‌های پرچمدار وان پلاس چند آپدیت اندرویدی را دریافت می‌کنند؟

تمام گوشی های پرچمدار وان پلاس از زمان عرضه سه آپدیت اندرویدی و همچنین چهار آپدیت امنیتی را دریافت خواهند کرد. این تعهد شامل گوشی‌های سری وان پلاس ۸ به بعد می‌شود.

دو گوشی میان‌رده وان پلاس نورد و نورد CE 5G دو آپدیت اندروید و سه سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد. این روند در مورد محصولات آینده سری نورد هم صدق می‌کند که شامل گوشی وان پلاس نورد ۲ هم می‌شود. اما گوشی‌های اقتصادی سری نورد N تنها یک به‌روزرسانی اندروید را دریافت می‌کنند، در حالی که سه سال آپدیت‌های امنیتی برای آن‌ها همچنان منتشر می‌شود. این سیاست جدید در مورد گوشی‌های نورد N200 5G، نورد N10 5G و همچنین نورد N100 صدق می‌کند.

به صورت خلاصه:

  • گوشی های پرچمدار وان پلاس (سری وان پلاس ۸ به بعد): سه آپدیت اندرویدی و چهار سال آپدیت‌های امنیتی
  • سری وان پلاس نورد: دو آپدیت اندرویدی و سه سال آپدیت‌های امنیتی
  • سری نورد N: یک آپدیت اندرویدی و سه سال آپدیت‌های امنیتی

گوشی‌های سری وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ تی و همینطور دیگر محصولات قدیمی‌تر این کمپانی، طبق همان زمانبندی گذشته خود دو سال آپدیت‌های اندرویدی و سه سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کنند.

گوشی های پرچمدار وان پلاس

ادغام رابط کاربری وان پلاس و اوپو

وان پلاس می‌گوید برای ممکن ساختن این تعهدات نرم افزاری از منابع مشترکی با کمپانی اوپو استفاده خواهد کرد. این طرح شامل ادغام کد پایه رابط کاربری OxygenOS و ColorOS می‌شود. البته این تغییرات در پشت صحنه ایجاد خواهد شد و چیزی نیست که کاربران متوجه آن شوند. خلاصه کلام این که رابط کاربری OxygenOS وان پلاس با رابط کاربری ColorOS اوپو نرم افزار مشترکی خواهند بود که فقط در ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند.

وان پلاس می‌گوید علاوه بر پشتیبانی نرم افزاری بهتر و طولانی‌تر، اکسیژن او اس چون بر پایه یک پلتفرم توانمندتر ساخته می‌شود، پایدارتر نیز خواهد بود. این کد پایه از طریق یک به‌روزرسانی OTA همراه با اندروید ۱۲ به محصولات کنونی وان پلاس خواهد آمد. گوشی‌های آینده وان پلاس هم به صورت پیش‌فرض همراه با این پلتفرم جدید وارد بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*