میزان استفاده از باتری اپل واچ

چگونه میزان استفاده از باتری اپل واچ را بررسی کنیم؟

اگر احساس می‌کنید که طول عمر باتری اپل واچ شما نسبت به گذشته کاهش یافته، با مطالعه این مطلب می‌توانید از جزئیات مربوط به باتری آن مطلع شوید.

اپل به شما اجازه نمی‌دهد که بفهمید کدام اپلیکیشن‌ها از باتری اپل واچ شما استفاده می‌کنند، اما در اینجا به شما توضیح خواهیم داد که چگونه این موارد را بررسی کنید.

اگر عمر باتری اپل واچ شما نسبت به گذشته کاهش یافته و باتری آن زودتر از حالت عادی خالی می‌شود، در چنین موقعیتی احتمالا سعی داشته‌اید که میزان مصرف باتری را در Apple Watch خود بررسی کنید. متاسفانه، در ساعت‌های اپل برخلاف گوشی‌های آیفون نمی‌توانید ببینید که کدام یک از اپلیکیشن‌ها بیشترین میزان باتری را مصرف می‌کنند. اما برای بررسی این مسئله شما باید کمی خلاق باشید تا بتوانید آن را بفهمید.

نحوه بررسی میزان استفاده از باتری در Apple Watch

همانطور که در پاراگراف بالا ذکر کردیم، شما نمی‌توانید بفهمید که کدام یک از اپلیکیشن‌ها بیشترین میزان مصرف باتری را داشته‌اند. علاوه براین، در حال حاضر هیچ برنامه متفرقه‌ی دیگری نیز وجود ندارد که این کار را انجام دهد. لازم به ذکر است که تنها کاری که شما می‌توانید بکنید این است که ببینید از آخرین باری که اپل واچ خود را شارژ کرده‌اید چه مدت گذشته است. در این قسمت مراحلی که باید انجام دهید را آورده‌ایم:

  1. دکمه فیزیکی یا چرخان اپل واچ خود را فشار دهید.
  2. روی آیکون تنظیمات ضربه بزنید.
  3. گزینه General را لمس کنید.
  4. به پایین صفحه بروید و گزینه‌ی Usage را انتخاب کنید.
  5. مجددا به پایین صفحه بروید تا ببینید که از آخرین باری که اپل واچ خود را شارژ کرده‌اید چه مقدار گذشته است.

میزان استفاده از باتری اپل واچ

نحوه بررسی Battery Health – سلامت باتری در اپل واچ

اگر احساس می‌کنید که عمر باتری ساعت هوشمند شما نسبت به گذشته کاهش یافته، این مورد نیز از باتری ساعت ناشی شده است. در واقع طبق روند عادی و معمولی این گونه است که باتری اپل واچ به مرور زمان قدیمی شده و ظرفیت آن گاهش یابد. اما شما می‌توانید سرعت روند آن را کمی کند کنید، زیرا هیچ راهی برای جلوگیری از این مسئله وجود ندارد. این امر در هر باتری قابل شارژی کاملا طبیعی است و در دیگر دیوایس‌ها از جمله آیفون نیز رخ می‌دهد.

اگر Apple Watch شما قدیمی است، احتمال دارد که ظرفیت آن کاهش یافته باشد. برای بررسی باتری هلث اپل واچ خود می‌توانید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  1. تاج دیجیتالی اپل واچ خود را فشار دهید.
  2. به تنظیمات بروید.
  3. به پایین رفته و گزینه Battery را انتخاب کنید.
  4. مجددا به پایین رفته و روی Battery Health ضربه بزنید.

میزان استفاده از باتری اپل واچ

اکنون از این طریق شما می‌توانید حداکثر ظرفیت باتری آن را مشاهده کنید.

طولانی‌تر کردن عمر باتری

همانطور که اشاره کردیم، تمامی این جزئیات نشان داده شده در اپل واچ به اندازه اطلاعات گوشی‌های آیفون دقیق نیستند، اما حداقل با بررسی این جزئیات درک بهتری از عملکرد باتری Apple Watch خود خواهید داشت. همچنین می‌توانید روش‌های متفاوتی برای صرفه جویی در مصرف باتری آن پیدا کنید و از روند سریع کهنه شدن باتری جلوگیری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*