زد فولد 3

گلکسی واچ 4، گلکسی بادز 2 و گلکسی زد فولد 3 ماه آینده رونمایی می‌شوند

محصولات جدید سامسونگ از جمله گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی واچ 4، گلکسی بادز 2 و گلکسی زد فولد 3 ماه آینده به صورت رسمی رونمایی خواهند شد.

تاکنون شایعات فراوانی در رابطه با گلکسی زد فولد 3، گلکسی واچ 4 و گلکسی بادز منتشر شده اما ماه آینده، سرانجام شاهد معرفی رسمی آن‌ها خواهیم بود.

تاریخ معرفی محصولات جدید سامسونگ مشخص شد

طرفداران بی‌صبرانه در انتظار معرفی محصولات جدید سامسونگ هستند و این اتفاق قرار است در تاریخ 11 اوت 2021 (چهارشنبه، 20 مرداد) طی یک رویداد ویژه رخ دهد. مراسم مذکور در ساعت 18:30 برگزار خواهد شد و باید دید اکثر شایعات و اخباری که در این مدت به بیرون درز کرده‌اند، تا چه اندازه حقیقت دارند.

زد فولد 3

گلکسی زد فولد 3 در مرکز توجه خواهد بود

امسال خبری از سری گلکسی نوت نیست و سامسونگ تمام تمرکز خود را بر روی معرفی شکوهمند گلکسی زد فولد 3 قرار خواهد داد. این گوشی مجهز به دو صفحه نمایش سوپرآمولد خواهد بود: یک صفحه نمایش 6.23 اینچی خارجی و یک صفحه نمایش داخلی 7.55 اینچی تاشو (با رزولوشن 1768 در 2208 و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز). گفته می‌شود که این گوشی به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز خواهد بود، 12 گیگابایت رم داشته و به صورت پیش فرض با اندروید 11 ارائه می‌شود. زد فولد 3 دارای دو دوربین سلفی خواهد بود: یک دوربین 16 مگاپیکسلی که در زیر صفحه نمایش داخلی قرار دارد و یک دوربین 10 مگاپیکسلی که بر روی صفحه نمایش خارجی قرار گرفته است. دوربین‌ اصلی گوشی به صورت سه‌گانه طراحی شده (یکی برای لنز اولتراواید و دیگری برای فوکوس خودکار) که هر سه 12 مگاپیکسلی هستند.

زد فولد 3

در سوی دیگر، گوشی گلکسی زد فلیپ 3 را داریم که طبق شایعات، آن‌ هم از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند، 8 گیگابایت رم دارد و از باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. نمایشگر خارجی این گوشی، 1.9 اینچی بوده و نمایشگر داخلی آن، 6.7 اینچی با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز خواهد بود. زد فلیپ 3 در مقایسه با زد فولد 3، حدود 20 درصد ارزان‌تر قیمت‌گذاری می‌شود.

زد فولد 3

در بخش‌ ساعت‌های هوشمند، گلکسی واچ 4 در راه است که به جای سیستم عامل تایزن، از Wear OS گوگل استفاده می‌کند و مجهز به یک رابط کاربری One UI جدید است. تا اینجا می‌دانیم که این ساعت دارای مدل‌های مختلفی از جمله کلاسیک خواهد بود. این ساعت‌ها قرار است بین 350 الی 550 یورو به فروش برسند اما سامسونگ باید این قیمت‌ها را به صورت رسمی تایید کند.

زد فولد 3

و در نهایت به گلکسی بادز 2 می‌رسیم که قرار است یک ایرباد مقرون به‌صرفه باشد و ظاهرا فناوری اکتیو نویز کنسلینگ (Active Noise-Cancelling) در آن وجود ندارد. گفته می‌شود این ایرباد با قیمتی بین 149 الی 169 دلار به فروش خواهد رسید اما تا برگزاری رویداد سامسونگ باید منتظر بمانیم.

بیستم مرداد برای سامسونگ روز مهمی است و باید دید با این محصولات جدید، تا چه اندازه می‌تواند طرفداران را راضی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*