چهارمین نسخه آزمایشی آی او اس ۱۴.۷

چهارمین نسخه آزمایشی آی او اس ۱۴.۷ منتشر شد

اپل چهارمین نسخه آزمایشی آی او اس ۱۴.۷ را منتشر کرد. اما iOS 14.7 Beta 4 که به زودی منتشر می‌شود، چه ویژگی‌های جدیدی را در بر می‌گیرد؟

تنها چند روز بعد از انتشار آخرین نسخه بتا iOS 14.6 و پیش از انتشار آن برای عموم، اپل کار روی آزمایش آی او اس ۱۴.۷ را آغاز کرده است. به نظر می‌رسند هفتمین نسخه پس‌انتشار iOS 13 و iOS 14 مهم‌تر از هر نسخه دیگری از iOS هستند. البته این دلیل فنی هم دارد، زیرا iOS 13.7 در سپتامبر ۲۰۲۰ ماه‌ها پس از انتشار iOS.6 فقط برای اضافه کردن تکنولوژی ردیاب کووید-۱۹ در دسترس کاربران قرار گرفت.

اما در کنار چهارمین نسخه آزمایشی آی او اس ۱۴.۷ شاهد انتشار نسخه‌های آزمایشی iPadOS 14.7 و tvOS 14.7 و همچنین watchOS 7.6 هستیم.

چه چیزی در آی او اس ۱۴.۷ جدید است؟

هنوز خبری از اضافه شدن قابلیت بزرگی به iOS 14.7 به میان نیامده است. در حال حاضر کاربران مناطق مختلفی از جهان از جمله ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، هلند و کانادا فقط شاهد اضافه شدن گزارش‌‌های کیفیت هوا به اپلیکیشن Weather بوده‌اند.

دیگر قابلیت قابل مشاهده اضافه شده به نسخه بتا جدید این آپدیت، توانایی مدیریت تایمر HomePod از طریق رابط کاربری خود هوم پاد در اپلیکیشن Home بوده است. انتظار می‌رود اپل در نسخه نهایی این پلتفرم، در کنار بخش جدید پادکست‌های اشتراکی (Podcast Subscriptions) دستی هم به سر و گوش اپلیکیشن Podcasts بکشد.

چگونه نسخه بتا iOS 14.7 را دریافت کنیم؟

شما می‌توانید نسخه بتا iOS 14.7 را زودتر از بقیه و پیش از انتشار نسخه نهایی آن امتحان کنید. البته اپل توصیه می‌کند این نسخه را روی دستگاه اصلی خودتان وصل نکنید، زیرا احتمال وجود باگ در این نسخه بتا زیاد است.

توسعه‌دهندگان می‌توانند با رفتن به صفحه مخصوص توسعه‌دهندگان در سایت اپل، نسخه آزمایشی مورد نظر را دانلود کنند. اگر هم جزو توسعه‌دهندگان نیستید، می‌توانید با رفتن به صفحه بتا در سایت اپل نسبت به دریافت نسخه بتا آی او اس ۱۴.۷ اقدام کنید.

بعد از ثبت نام در صفحات مذکور و دریافت پروفایل بتا، شما می‌توانید با رفتن به صفحه تنظیمات گوشی خود و سپس مسیر General > Profile، پروفایل مورد نظر را فعال کنید. بعد از فعال کردن پروفایل بتا گوشی شما ریست خواهد شد. اکنون می‌توانید در گوشی خود به مسیر Settings > General > Software Updates رفته و چهارمین نسخه آزمایشی iOS 14.7 را دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*