فصل دوم سریال Lovecraft Country

فصل دوم سریال Lovecraft Country ساخته نمی‌شود

توسعه فصل دوم سریال Lovecraft Country – لاوکرفت کانتری از سوی شبکه HBO رسما متوقف شد تا پرونده این مجموعه بسته شود.

طرفداران بی‌صبرانه در انتظار پخش فصل دوم سریال Lovecraft Country بودند اما متاسفانه این اتفاق رخ نخواهد داد.

لاوکرفت کانتری که به یکی از بهترین سریال‌های سال 2020 تبدیل شده بود، از سوی شبکه HBO تمدید نخواهد شد. این سریال با اقتباس‌ از داستان‌های ترسناک و فانتزی نویسنده آمریکایی، اچ پی لاوکرفت ساخته شده بود و به سرعت توانست طرفداران زیادی بدست بیاورد. این سریال نه تنها از این نویسنده مشهور سبک «وحشت کیهانی» الهام گرفت بلکه از آن استفاده کرد تا به مضامین مهمی همچون نژادپرستی بپردازد.

اتفاقات در دهه 50 میلادی رخ می‌دهند، جایی که مردی به نام آتیکوس فریمن (Atticus Freema) همراه با دوست دوران کودکی‌ و عمویش، جستجویی را برای یافتن پدر گمشده‌اش آغاز می‌کنند اما در این مسیر، توسط سفید پوستانی زندانی می‌شوند که می‌خواهند از طریق جادوی سیاه به جاودانگی برسند.

فصل دوم سریال Lovecraft Country

سریال Lovecraft Country مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، از سوی بنیاد فیلم آمریکا (AFI) به عنوان یکی از 10 سریال برتر سال انتخاب شد و حتی در گلدن گلوب و جایزه انتخاب منتقدان، نامزدی بهترین سریال درام سال بدست آورد.

لغو شدن این سریال اتفاق غافلگیر کننده‌ای است. چرا که در ماه فوریه، سازنده سریال، میشا گرین (Misha Green) اعلام کرد که نگارش فیلمنامه فصل دوم را در کنار تیم نویسندگان آغاز کرده است. در سوی دیگر، فصل اول، خط داستانی خود را به پایان رساند و دلیلی وجود نداشت که داستان ادامه پیدا کند، با این حال سازندگان اگر می‌خواستند، می‌توانستند ادامه‌ای برای آن بسازند.

اما آیا این احتمال وجود دارد که امتیاز سریال توسط یک شبکه دیگر خریداری شود و ادامه پیدا کند؟ باید منتظر ماند و دید. در صورت انتشار اخبار مرتبط با آینده این مجموعه، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*