کیوسک هوشمند سامسونگ در ۱۲ کشور مختلف جهان عرضه شد

کیوسک هوشمند سامسونگ – Samsung Kiosk ‌به تازگی در ۱۲ کشور مختلف عرضه شده و مزایا زیادی را برای کسب و کارها و خریداران به همراه دارد.

در فوریه سال ۲۰۲۱، سامسونگ از راه‌حل ابتکاری خود برای سفارش محصولات مختلف به نام Samsung Kiosk رونمایی کرد. این سیستم هوشمند به صاحبان فروشگاه‌ها اجازه می‌دهد تا برای محدود کردن ارتباط بین مشتری‌ها و فروشندگان، یک بستر سفارش و پرداخت کارآمد را در مرکز خرید خود مستقر کنند. این محصول چندی پیش به بازار داخلی سامسونگ در کره ورود پیدا کرد اما پیش‌بینی می‌شد که تا اواسط سال جاری، در کشورهای منتخب عرضه شود. هم‌اکنون کیوسک هوشمند سامسونگ در ۱۲ کشور مختلف جهان راهی بازار شده است.

کیوسک هوشمند سامسونگ را می‌توان به عنوان بخشی از واکنش‌های این شرکت نسبت به ویروس کرونا دانست. ویروسی که از سال ۲۰۲۰ به سراسر جهان شیوع پیدا کرد و در حال حاضر برخی از کشورها، با موج سوم آن دست و پنجه نرم می‌کنند. ۱۲ کشوری که فعلاً برای راه‌اندازی این محصول انتخاب شده‌اند عبارت‌اند از: استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، ایرلند، سنگاپور، اسپانیا، هلند، انگلستان، ولز، اسکاتلند و ایالات متحده آمریکا. سامسونگ در آینده کشورهای پیشتری را پوشش خواهد داد.

کیوسک سامسونگ

این محصول حکم یک موبایل همه‌کاره را دارد که درون یک دستگاه قرار گرفته است. سیستمی هوشمند که بستر سفارش، پرداخت در محل و دریافت هزینه را برای مشتریان و صاحبان فروشگاه‌ها فراهم می‌کند. کیوسک هوشمند سامسونگ از یک صفحه نمایش تعاملی ۲۴ اینچی با طراحی مدولار بهره می‌برد که شامل مجموعه‌ای گسترده از گزینه‌های پرداخت برای امور فروشگاهی است.

در حال حاضر به صورت حضوری یا با استفاده از سیستم‌های پرداخت عمده مانند Mastercard، Visa، Europay و سایر موارد می‌توان پرداخت را انجام داد. از دیگر ویژگی‌های کیوسک هوشمند سامسونگ می‌توان به شناسایی کد QR، پشتیبانی از چاپ بارکد با استفاده از چاپگر داخلی دستگاه، یک نمایشگر ایمن بهداشتی و ضد میکروبی و… اشاره کرد.

قسمت نرم‌افزاری کیوسک هوشمند سامسونگ، شامل یک سیستم عامل مبتنی‌بر لینوکس اوپن سورس بوده که توسط Tizen طراحی شده است. علاوه‌بر موارد فوق، این سیستم عامل از اکثر اپلیکیشن‌های شخص ثالث نیز پشتیبانی می‌کند. در مجموع به نظر می‌رسد که با گسترش Samsung Kiosk در بیشتر کشورهای دنیا و خطرات ناشی از پاندمی کرونا، می‌توان با ایمنی و سهولت بیشتری وارد فروشگاه‌ها شد و با خیالی راحت به خرید کردن پرداخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه