نمایشگاه الکامپ 1400

نمایشگاه الکامپ 1400 به دلیل وضعیت قرمز کرونایی تهران به زمان دیگری موکول شد

نمایشگاه الکامپ 1400 که قرار بود در تاریخ 18 تا 21 تیرماه برگزار شود، بار دیگر به دلیل وضعیت قرمز کرونایی تهران به زمان دیگری موکول شد.

الکامپ 2020 یا همان بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک قرار بود طی سال 99 برگزار شود، اما به دلیل شیوع گسترده کرونا چندین بار به زمان دیگری موکول شد و حتی الکام استارز به عنوان بخشی از این رویداد به شکل آنلاین در تاریخ 29 دی تا 2 بهمن 99 برگزار شد. در همین راستا مدتی قبل سازمان نظام صنفی ‌رایانه‌ای اعلام کرد الکامپ 1400 از تاریخ 18 تا 21 تیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تایید ستاد کرونا برگزار می‌شود، اما اکنون خبرها از تعویق مجدد برگزاری این نمایشگاه در تیرماه حکایت دارد.

تعویق برگزاری نمایشگاه الکامپ 1400

در شرایطی که به دلیل وضعیت کرونایی در سراسر کشور به ویژه در تهران در خصوص برگزاری این نمایشگاه نگرانی‌هایی به وجود آمده بود، سرانجام ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ اعلام کرد در حالی که قرار بود نمایشگاه الکامپ از تاریخ 18 تا 21 تیر امسال برگزار شود، طبق پروتکل‌های بهداشتی به دلیل قرار گرفتن تهران در وضعیت قرمز کرونایی مقرر شد تا برگزاری نمایشگاه الکامپ به زمان دیگری موکول شود و تاریخ جدید برگزاری آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*