الکامپ 1400

زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه الکامپ 1400 اعلام شد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد نمایشگاه الکامپ 1400 با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از 18 تا 21 تیرماه برگزار خواهد شد.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک یا همان الکامپ 1400 با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از 18 تا 21 تیرماه 1400 برگزار خواهد شد. بخشی از متن اطلاعیه این سازمان به شرح زیر است:

با رعایت تمام پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌ها، تا به امروز نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده و بهداشتی و نمایشگاه بین‌المللی قیر و آسفالت در روزهای اخیر در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده و چند نمایشگاه دیگر نیز تا قبل از برگزاری الکامپ برگزار می‌شود.

جزئیاتی از برگزاری الکامپ 1400

از نمایشگاه‌هایی که در این رویداد برگزار خواهند شد می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی و نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی و معدن اشاره کرد.

مسئولان این رویداد برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدامات متعددی را انجام دادند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به فراهم کردن امکانات بهداشتی ضروری، تعریض راهروهای سالن‌ها و فعال کردن پخش زنده بخش‌های مختلف نمایشگاه اشاره کرد. از روز چهارشنبه 12 خرداد 1400 فرایند ثبت نام متقاضیان این نمایشگاه آغاز شده است و علاقه‌مندان این فرصت را دارند تا پایان خردادماه با مراجعه به سایت این نمایشگاه مراحل ثبت نام را انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*