تبلت های قدیمی

تبلت های قدیمی نیز باید رجیستری شوند

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت تبلت های قدیمی که در حال استفاده هستند و تبلت‌هایی که خاموش بوده و از آنها استفاده نشده نیز مشمول طرح رجیستری می‌شوند.

حمیدرضا دهقانی نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد مالکان تبلت های سیم کارت خور برای معرفی و شناساندن دستگاه به شبکه بی سیم کشور باید یک سیم کارت را در داخل دستگاه قرار داده و با آن تماس برقرار کنند تا پیامک حاوی IMEI (شناسایی بین‌المللی تجهیزات موبایل) برایشان ارسال شود و به این ترتیب مراحل معرفی دستگاه به شبکه تکمیل گردد.

لزوم رجیستری تبلت های قدیمی

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ادامه گفته‌های خود بیان کرد کاربرانی که تبلت‌های خود را طی سال‌های گذشته خریداری کردند نیز باید آنها را رجیستری کنند. وی افزود از مالکان این دستگاه‌ها می‌خواهیم تا با قرار دادند سیم کارت در داخل دستگاه اطلاعات لازم آنها را به ثبت برسانند. در این دوره رویت باید IMEI هر تبلت در شبکه به ثبت برسد. دهقانی نیا تاکید کرد در واقع تبلت های قدیمی که در حال استفاده و در حال سرویس گرفتن از شبکه هستند و تبلت‌هایی که تاکنون خاموش بودند و از آنها استفاده نشده نیز باید رجیستری شوند.

دهقانی نیا در پایان خاطرنشان کرد:

ما در حال حاضر در دوره رویت قرار داریم و در دوره رویت، انتظار و تاکید ما این است که رجیستری دستگاه‌های مبدل تلفن ثابت به سیار، بارکد اسکنر و PDA تا 19 تیر ماه انجام شود. این اقدامات در همین بازه برای تبلت نیز انجام می‌شود تا افراد معرفی تجهیزات خود را در شبکه انجام دهند. برای تبلت فعلا تاریخ پایان ثبت نام انجام نشده اما با این وجود همواره تاکید ما بر این است که شناسایی تبلت به شبکه انجام شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*