سریع و خشمگین

ستاره فیلم سریع و خشمگین از انتخاب‌هایش برای بازیگران قسمت دهم می‌گوید

تایریس گیبسون، بازیگر فیلم F9، به تازگی چند پیشنهاد برای بازیگران قسمت جدید سریع و خشمگین مطرح کرده که شامل یک خواننده و دو بازیگر است.

تایریس گیبسون به عنوان ستاره فیلم Fast & Furious 9، می‌خواهد ریحانا، مت دیمون و دنزل واشنگتن را در قسمت دهم این سری ببیند. فرنچایز سریع و خشمگین از زمان آغاز به کار خود در سال ۲۰۰۱، به عنوان یک فیلم مسابقه‌ای و اکشن جذاب شناخته می‌شد اما در حال حاضر به یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین مجموعه‌های سینمایی تبدیل شده است. با انتشار F9، این فرنچایز از مجموعه «مردان ایکس» عبور کرد و در جایگاه پنجم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های تمام دوران‌ها قرار گرفت.

در طول این مسیر ۲۰ ساله، طیف گسترده‌ای از بازیگران به سری سریع و خشمگین راه پیدا کرده‌اند. فرنچایزی که با حضور وین دیزل، پل واکر، میشل رودریگز و جوردانا بروستر آغاز شد اما رفته رفته به محفلی برای سایر هنرمندان نیز تبدیل گشت. از موزیسین‌ها و خواننده‌هایی مانند لوداکریس، Bow-Wow و کاردی بی تا مبارزان حرفه‌ای مثل دواین جانسون، جان سینا و جینا کارانو و حتی برندگان جایزه اسکار مانند هلن میرن و شارلیز ترون. حالا با تأیید خبر ساخت قسمت دهم و یازدهم، می‌توان تصور کرد که سازندگان به دنبال اسامی بزرگ‌تری خواهند بود.

بازیگران جدید سریع و خشمگین

تایریس گیبسون که نقش رومن پیرس را در این سری بازی می‌کند، اخیراً در جمع انجمن منتقدان این فیلم راجع‌به علایق‌اش نسبت به بازیگران قسمت جدید سریع و خشمگین صحبت کرده است. او از ستاره دنیای موسیقی، ریحانا، مت دیمون و دنزل واشنگتن به عنوان گزینه‌های اصلی خود برای پیوستن به سری جدید Fast & Furious یاد کرد. در ادامه می‌توانید بخشی از صحبت‌های گیبسون را مطالعه کنید.

ریحانا باید در فیلم بعدی سریع و خشمگین حضور داشته باشد. او با توجه به محبوبیت بی‌اندازه‌اش، پتانسیل این را دارد که هر فرش قرمزی را به آتش بکشد! ریحانا یک دختر خشن و اغواگر است و فکر می‌کنم به دلیل انرژی بالایش، برای حضور در Fast & Furious گزینه‌ای عالی خواهد بود. من مت دیمون را هم انتخاب می‌کنم زیرا او ستاره بی‌بدیل سری «جیسون بورن» است و توانایی‌های فوق‌العادی برای حضور در آثار اکشن دارد. و در نهایت آخرین انتخاب من دنزل واشنگتن خواهد بود؛ کسی که دلیل اصلی من برای ورود به عرصه بازیگری است. امیدوارم در آینده یکی از انتخاب‌هایم به واقعیت تبدیل شوند.

در واقع انتخاب‌های تایریس گیبسون چندان هم رویایی و غیرممکن نیستند. ریحانا سابقه همکاری با کارگردان کهنه‌کار فرنچایز سریع و خشمگین (جاستین لین) را دارد. او آهنگ Sledgehammer را برای فیلم Star Trek Beyond ساخت و وظیفه خواندن‌اش را نیز بر عهده داشت. دنزل واشنگتن هم در نیمه دوم دوران کاری خود، نقش‌های اکشن بیشتری را بازی کرده است و با حضور در فیلم‌هایی مانند The Magnificent Seven و Equalizer، نشان داد که همچنان گزینه مناسبی برای آثار اکشن به حساب می‌آید.

مت دیمون در طول فعالیت حرفه‌ای خود، نقش‌های متفاوتی را در فیلم‌هایی مانند Thor: Ragnarok، ددپول ۲ و EuroTrip بازی کرده است. اما همچنان می‌توان این بازیگر آمریکایی را در عناوین اکشن قرار داد و از مهارت‌های فوق‌العاده‌اش استفاده کرد. با این حال خیلی از طرفداران و چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون، دوست دارند در آینده شاهد یک کراس اور میان سری جیسون بورن و سریع و خشمگین باشند. اتفاقی که با توجه به انتخاب‌ها و ایده‌آل‌های تایریس گیبسون، چندان دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

نظر شما راجع‌به انتخاب‌های تایریس گیبسون چیست؟ آیا در قسمت دهم سریع و خشمگین شاهد حضور ریحانا، مت دیمون و دنزل واشنگتون خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*