مانیتور هواوی MateView

تحول در انتقال بی سیم تصاویر با مانیتور هواوی MateView

مانیتور هواوی MateView از نوآوری‌های متعددی چون انتقال بی سیم تصاویر بهره می‌برد که با آن می‌توان محتوای نمایشگر گوشی، تبلت یا لپ تاپ را با کیفیت بسیار بالا روی مانیتور به نمایش درآورد.

بسیاری از تولیدکنندگان مانیتورها طی سال‌های گذشته فقط روی فناوری صفحه نمایش آن تمرکز داشتند و در این محصولات شاهد ارائه قابلیت‌های کاربردی و طراحی خاصی نبودیم، اما از زمانی که هواوی به بازار مانیتورها ورود پیدا کرده توانسته نوآوری‌های متعددی را به کاربران خود ارائه دهد؛ امکان انتقال بی‌سیم تصاویر (Wireless Projection) یکی از این نوآوری‌های جدید محسوب می‌شود که کاربران به کمک آن قادرند محتوای نمایشگر گوشی، تبلت یا لپ تاپ را به آسانی روی مانیتور هواوی به نمایش بگذارند.

انتقال بی سیم تصاویر با مانیتور هواوی MateView

مانیتور هواوی MateView علاوه بر این که دارای یک طراحی کاملا جدید است، از قابلیت‌های متعددی نیز برای ارتباط هوشمند بهره می‌برد که توانسته در اتصال مانیتور به وسایل مختلف تحول بزرگی را به وجود آورد. قابلیت‌های ارتباطی این مانیتور هواوی کاملا جدید بوده و برای کار کردن آسان‌تر و کارآمدتر یک وسیله بسیار مناسب برای مصرف‌کنندگان مختلف محسوب می‌شود.

هر فردی اگر در محیط کار خود برای ویرایش ویدیو، طراحی یا هر کار دیگری به یک مانیتور بزرگ و پیشرفته دسترسی داشته باشد، می‌تواند بسیاری از نیازهای خود را برطرف سازد، اما باید توجه داشت اتصال به مانیتورها به شکل بی‌سیم یک فرایند پیچیده با مشکلاتی نظیر ارتباط ناپایدار و تاخیر بالا محسوب می‌شود. همچنین استفاده از کابل نیز مشکلات خاص خود را برای کاربران به همراه دارد.

در همین راستا مانیتور هواوی MateView آمده تا تمام این مشکلات را برطرف سازد. این مانیتور توانسته با نوآوری‌های خود در انتقال بی سیم تصاویر تحول ایجاد کند. هواوی با ارائه فناوری OneHop در این مانیتور باعث شده تا بتوان به آسانی صفحه نمایش گوشی هوشمند، تبلت یا لپ تاپ را بدون هیچ مشکلی روی مانیتور به نمایش درآورد. همچنین برای کاربران حالت‌های Duplicate یا Extend Mode ارائه شده که به واسطه آن می‌توان بیش از یک پنجره را در کنار هم اجرا کرد و سرعت انجام کارهای مختلف را افزایش داد.

اگر مالکان مانیتور هواوی MateView از یک لپ تاپ هواوی میت بوک نیز برخوردار باشند، می‌توانند از مزایای بیشتر این قابلیت استفاده کنند؛ برای مثال کاربران در زمان ویرایش ویدیو قادرند خط زمانی (تایم‌لاین) را روی صفحه نمایش لپ تاپ قرار دهند و از صفحه بزرگ مانیتور برای مشاهده پیش‌نمایش استفاده کنند؛ از این رو کاربر قادر است به شکل همزمان ویدیوها را ویرایش کرده و نتیجه کار را در مانیتور ببیند.

مانیتور هواوی MateView

مانیتور هواوی MateView ویژگی انتقال بی‌سیم تصویر را نسبت به سایر راهکارهای دیگر با تاخیر بسیار پایینی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، کاربران با این قابلیت ویژه دیگر به استفاده از کابل‌های متعدد نیازی نخواهند داشت و با خیال آسوده می‌توانند روی کار اصلی خود تمرکز کنند.

این مانیتور هواوی از قابلیت‌های ارتباطی دیگری چون درگاه USB-C با پشتیبانی از انتقال داده‌ها و شارژ معکوس نیز بهره می‌برد که کاربران به کمک آن فقط با یک کابل USB-C لپ تاپ می‌توانند به این مانیتور هواوی متصل شده و همزمان از شارژ معکوس 65 واتی آن نیز استفاده کنند. این قابلیت باعث می‌شود تا دیگر باتری لپ تاپ کاربر خالی نشود و دیگر کاربران هنگام متصل بودن به مانیتور نگران تمام شدن شارژ لپ تاپ نخواهند بود.

مانیتور هواوی MateView دارای نسبت ابعاد 3:2 و نسبت 94 درصدی پنل جلویی به بدنه است که چنین ابعادی آن را برای کاربردهای تولید محتوا به یک گزینه بسیار مناسب تبدیل می‌کند. همچنین کاربران در زمان کار با برنامه اکسل می‌توانند اطلاعات بیشتری را مشاهده کنند. این در حالی است که اغلب کاربران با مانیتورهای رایج 16:9 و 4K با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند؛ برای مثال تصاویر ثبت شده با دوربین‌های DSLR با حاشیه‌های مشکی در این مانیتورها به نمایش در می‌آیند که برای کاربران حرفه‌ای راضی‌کننده نخواهد بود.

مانیتور هواوی MateView

گفتنی است هواوی با ورود به صنعت مانیتورهای حرفه‌ای توانسته به کاربران این حوزه نوآوری‌ها و فناوری‌های متعددی را ارائه دهد که در سایر محصولات مشابه وجود ندارد. مانیتور هواوی MateView را باید یک محصول خلاقانه دانست که با ویژگی‌های خود کار کردن با کامپیوتر را بسیار آسان خواهد کرد. این مانیتور با برخورداری از طراحی جذاب، پنل بسیار باکیفیت و قابلیت‌های نوآورانه در کنار قیمت مناسب بدون شک یک گزینه بسیار ایده‌آل برای کاربران با مصارف مختلف خواهد بود. لازم به ذکر است این مانیتور هواوی به‌زودی در بازار ایران نیز عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*