نینتندو سوییچ OLED

کنسول نینتندو سوییچ OLED به صورت رسمی معرفی شد

شرکت Nintendo به صورت رسمی از مدل جدید کنسول  محبوب خود رونمایی کرد. نینتندو سوییچ OLED قرار است در پاییز سال جاری راهی بازار شود.

بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی و انتشار شایعات و اخبار بی‌وقفه، شرکت Nintendo بالاخره از نینتندو سوییچ OLED رونمایی کرد و هواداران خود را به وجد آورد. مدل جدید این کنسول دارای یک صفحه نمایش ۷ اینچی OLED، سیستم صوتی پیشرفته، استند جدید و عریض‌تر، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ویژگی‌های دیگر است. Nintendo Switch OLED با قیمت ۳۵۰ دلار به فروش می‌رسد و در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰) عرضه خواهد شد.

برخلاف نمایشگر ۶.۲ اینچی نینتندو سوییچ اصلی و ۵.۵ اینچی نینتندو سوییچ لایت، این مدل جدید دارای یک صفحه نمایش ۷ اینچی OLED است. علاوه‌بر این موارد، نینتندو سوییچ OLED در زمینه صوتی و سیستم‌های پخش صدا هم با پیشرفت‌های قابل قبولی همراه خواهد بود و از درگاه کابل LAN نیز بهره می‌برد.

در چند ماه اخیر، شایعات و گزارش‌های فراوانی راجع‌به امکانات و ویژگی‌های مدل جدید کنسول نینتندو سوییچ مطرح شدند. اما با معرفی نینتندو سوییچ OLED، معلوم شد که اکثر آن‌ها صحت نداشتند. به عنوان مثال، این مدل جدید از رزولوشن 4K و تکنولوژی DLSS پشتیبانی نمی‌کند. همچنین از CPU جدید و از مقدار رم بیشتر نسبت به مدل‌های قبلی هم برخوردار نیست.

مدل جدید کنسول نینتندو در تاریخ ۸ اکتبر، درست همان روزی بازی Metroid Dread منتشر می‌شود، عرضه خواهد شد. این مدل قرار است با قیمت ۳۵۰ دلار و در دو رنگ مشکی و سفید به فروش برسد. در حال حاضر، نسخه اصلی نینتندو سوییچ ۳۰۰ دلار و نینتندو سوییچ لایت ۲۰۰ دلار قیمت دارند.

نظر شما راجع‌به مدل جدید کنسول شرکت Nintendo که Nintendo Switch OLED نام دارد چیست؟ آیا این مدل می‌تواند در بازار رقابت موفق ظاهر شود و تجربه هیجان‌انگیزتری را برای مخاطبان رقم بزند یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*